برگزاری جلسات تفسیر قرآن با حضور مفسران برجسته کشوری در همدان
کد خبر: 3715900
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

برگزاری جلسات تفسیر قرآن با حضور مفسران برجسته کشوری در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری ۶۷ برنامه تفسیر قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلین محمدعلی خزائلی و حجت‌الاسلام حاتم متقی‌اصل در این استان خبر داد.

برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم با حضور دو مفسر برجسته کشوری در همدان

علی محمد صیادی، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، هزار و 500 مبلغ و مبلغه هزار و 800 الی 200 منطقه استان را پوشش تبلیغی خواهند داد.
وی افرود: هزار و 700 مسجد در سطح استان در این ایام فعال خواهند بود، همچنین هزار و 200 هیئت مذهبی فعال در مناسبت‌های مختلف این ماه با فضلیت برنامه‌های مختلفی برگزار خواهند کرد.
صیادی با اشاره به اینکه 33 محفل انس با قرآن در این ایام برپا خواهد بود اضافه کرد: برگزاری 26 محفل جزء خوانی ویژه کودکان و 356 مراسم جزء خوانی ویژه عموم مردم در ماه رمضان از دیگر برنامه‌های قابل ذکر در این ایام است.
وی گفت: برگزاری 67 برنامه تفسیر قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلین محمد علی خزائلی عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام حاتم متقی اصل از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در شهرستان‌های همدان و تویسرکان از برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.
مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از اعزام 212 قاری قرآن به محافل انس با قران، برگزاری 104 کلاس آموزش قرآنف 15 مسابقه قرآنی و اجرای ویژه برنامه‌های 14 و 15خرداد و راهپیمایی روز قدس خبر داد.
صیادی اظهار کرد: همچون سنوات قبل همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان بیشتر شهرهای استان میزبان معتکفین روزه دار خواهند بود، گفتنی است رویکرد شبکه تبلیغ در این ماه مبارک، استحکام پایه‌های دینی و اعتقادی مردم در جهت ارتقای هویت نظام و انقلاب است.
وی ادامه داد: تبیین سبک زندگی اسلامی، تحقق شعار سال، مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از دیگر اولویت‌های تبلیغی در این ماه نورانی است.
انتهای پیام

 

captcha