انتفاضه ملت‌های مسلمان؛ خروشی علیه آل سعود و هم‌پیمانانش
کد خبر: 3715902
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

انتفاضه ملت‌های مسلمان؛ خروشی علیه آل سعود و هم‌پیمانانش

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر عامل مؤسسه صحیفه سجادیه و رساله حقوقیه گفت: شعله خیانت و جنایت مثلث شوم آمریكا، آل یهود و آل سعود براى یهودی‌سازى قدس با گسترش انتفاضه ملت‏‌هاى مسلمان، دامن ناپاك آل سعود را به آتش خواهد كشید و بر رسوایى و فضاحت آنان خواهد افزود.

انتفاضه ملت‌های مسلمان؛ خروشی بر علیه آل سعود و هم‌پیمانانش

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مؤسسه صحیفه سجادیه و رساله حقوقیه با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی شهید آیت‌‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی در راستای طرح آتش به اختیار، دوره‌های آشنایی با نهج‌البلاغه و صحیفه سجایه را از اول تیر تا پایان شهریورماه در سراسر کشور برگزار می‌کند که جلسه افتتاحیه آن با حضور جمعی از طلاب حوزه و اعضا یاور روز گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا(س) برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود لطفیان، مدیر عامل مؤسسه صحیفه سجادیه و رساله حقوقیه در این مراسم ضمن سفارش به تقوای همه جانبه، زکات، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منكر، سبک زندگی اسلامی و با اشاره به انتقال سفارت آمریكا از تل‏آویو به قدس اشغالى همراه با قربانى‌كردن ۷۰ فلسطینى و ۲۷۷۰ زخمی گفت: آمریکا ثابت كرده است كه جز زبان زور، چیز دیگرى نمی‌فهمد و با او جز با زبان قدرت یك ملت و قدرت یك امت اسلامى در سراسر عالم نمی‌توان حرف زد.
وی ادامه داد: هر یك وجب از خاك فلسطین، یك وجب از خانه مسلمانان است و هر حاكمیتى غیر از حاكمیت فلسطین و حاكمیت مسلمانان بر كشور فلسطین، حاكمیت غاصب است.
لطفیان تصریح کرد: اقدام گستاخانه ترامپ نتیجه معامله‌گرى فریبكارانه سعودى‏‌ها و اماراتى‏‌ها براى حراست از پایه‏‌هاى لرزان حكومت‌هاى قبیلگى آن‌ها است.
مدیر عامل مؤسسه صحیفه سجادیه و رساله حقوقیه ادامه داد: خنجرى كه سعودى‏‌هاى خیانت‌پیشه در همراهى با صهیونیست‏‌ها و آمریكایى‏‌ها در انتقال پایتخت آمریكا به قدس شریف وارد كردند، در آینده نزدیك بر قلب خائنان آل سعود فرود خواهد آمد و بساط رژیم پوشالى آنان را برخواهد كشید.
وی عنوان کرد: شعله خیانت و جنایت مثلث شوم آمریكا، آل یهود و آل سعود براى یهودى‏سازى قدس با گسترش انتفاضه ملت‏‌هاى مسلمان، دامن ناپاك آل سعود را به آتش خواهد كشید و بر رسوایى و فضاحت آنان خواهد افزود. همچنین ملت‏‌هاى غیور و شجاع مسلمان در سراسر دنیا لازم است که در برابر این توطئه خیانت و جنایت سعودى‏‌ها و هم‌پیمانان مرتجع و مزدور آنان در منطقه بپا خیزند و ناقوس رسوایى آل سعود و این توطئه نكبت‌بار را در سراسر گیتى به صدا در آورند.
لطفیان با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: اگر در همین ماه مبارك رمضان، امت اسلامی خودشان را به‌طور جمعى به ضیافت خدا وارد نکنند، ممكن است زیر بار ظلم امریکا و اسراییل بروند.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، خداوند همه را به ضیافت خود دعوت کرده است و در این ماه، ما محتاج به اصلاح هستیم، محتاج به تهذیب نفس هستیم. در واقع ماه رمضان، ماه ترك است؛ ترك شهوات از قبیل خوردنى‏‌ها، نوشیدنى‏‌ها و جهات دیگرى كه شهوات انسان اقتضا مى‌‏كند.
لطفیان بیان کرد: خداوند دعوت كرده است مؤمنان را به این‏كه شما باید وارد بشوید در این میهمان‌خانه و این ماه هم جز ترك، چیزى نیست؛ ترك هواها، ترك خودى‌‏ها، ترك منى‏‌ها، منیت‏‌ها. این‌‏ها همه در این میهمان‌خانه است و ما باید حساب كنیم ببینیم كه آیا وارد شدیم در این میهمان‌خانه یا اصلا وارد نشدیم، راهمان دادند به این ضیافت‌خانه یا نه، از این ضیافت الهى استفاده كردیم یا نه. برنامه، پرواز به سوى خداست، برنامه ترقى‌دادن روح است.
محمود لطفیان
انتهای پیام

captcha