برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان با حضور ۹۰۰ مبلغ دینی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3715907
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان با حضور ۹۰۰ مبلغ دینی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان با حضور ۹۰۰ مبلغ دینی بومی و غیربومی در سراسر استان اجرا می‌شوند.

اعزام ۹۰۰ مبلغ دینی ماه رمضان در سطح کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 30 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، از حضور 900 مبلغ دینی بومی و غیربومی در سراسر استان ویژه اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی برگزاری محافل انس با قرآن، قرائت قرآن و تفسیر قرآن را از مهم‌ترین برنامه‌های این ماه مبارک برشمرد و عنوان کرد: طرح تفسیر قرآن امسال در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران با حضور ۳ مفسر برتر کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ماه رمضان را فرصتی مناسب برای تعلیم، تربیت، تهذیب، تزکیه نفس و کسب تقوا دانست و بیان کرد: باید بتوانیم با ایجاد فضایی سالم زمینه استفاده و بهره‌گیری مطلوب از این فرصت را برای نوجوانان و جوانان فراهم کنیم.
حجت‌الاسلام برازش با بیان اینکه تعداد مبلغان اعزامی به استان در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ نفر افزایش یافته،یادآور شد: سال گذشته ۸۰۰ مبلغ دینی جهت اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان به استان اعزام شدند.
انتهای پیام

captcha