اجرای طرح «سپاس» همزمان با ماه رمضان در گچساران
کد خبر: 3715956
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

اجرای طرح «سپاس» همزمان با ماه رمضان در گچساران

گروه فرهنگی ـ رئیس بنیاد شهید گچساران از اجرای طرح سپاس و سرکشی از 200 خانواده‌ شهید و جانباز در ماه مبارک رمضان خبر داد.

شهادت 7 رزمنده گچسارانی در عملیات رمضان/ اجرای طرح سپاس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیروس باوی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران امروز، 30 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هرساله این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌ای جهت سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان به عنوان طرح سپاس برگزار می‌کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با بیان اینکه  اجرای طرح سپاس هر ساله  در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود: سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران  از وظایف و اولویت‌های کاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران است که  در طول ایام سال و به خصوص در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.
وی در ادامه اضافه کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان از 200 خانواده شهید و ایثارگر از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران سرکشی به عمل خواهد آمد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با اشاره به عملیات رمضان که تعدادی از رزمندگان آن دوران در این عملیات  شرکت داشته‌اند، بیان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی تعداد 12 نفر رزمنده گچسارانی در عملیات رمضان شرکت کرده بودند که از این تعداد 7 نفر به درجه شهادت نائل و تعداد  5 ایثارگر بالای 25 درصد جانباز شدند.
انتهای پیام

captcha