پرداخت اعتبارات حداقلی به خانه قرآن‌/ مربیان خواستار توجه بیشتر مسئولان هستند
کد خبر: 3715979
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

پرداخت اعتبارات حداقلی به خانه قرآن‌/ مربیان خواستار توجه بیشتر مسئولان هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس تبلیغات بندپی شرقی بابل با اشاره به پرداخت اعتبارات حداقلی به خانه قرآن‌، اظهار کرد: اکثر مربیان از کمی در آمد ناراضی هستند و خواستار توجه بیشتر مسئولین به وضع معیشتی شان دانستند.

اصغر موسی زاده کارشناس تبلیغات شهرستان بند پی شرقی بابل در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر دو موسسه قرآن شهری و 14 خانه قرآن روستایی به همراه 20 نفر از مربیان دوره دیده که دراماکن صعب‌العبور مشغول به فعالیت هستند مجموعه قرآنی بندپی‌شرقی را تشکیل می‌دهد.

وی درباره طرح بیمه مربیان قرآن اداره ارشاد اسلامی، افزود: در چندین سال گذشته چهار نفر از مربیان بیمه بودند که دو نفر از آنها به علت مشکلات درآمدی توان پرداخت خق بیمه را نداشتند و انصراف دادند در حال حاضر مربیان بیمه نیستند. 

کارشناس تبلیغات بند پی شرقی تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی شهرستان علاوه بر دایم بودنشان گاها فصلی نیز می‌شوند نظیر فصل تابستان که استقبال زیادی می شود تا حدی که در طول سال تعداد قرآن آموزان به 500 نفر هم می‌رسد.

 وی با اشاره به پرداخت اعتبارات حداقلی به خانه قرآن‌، اظهار کرد: اکثر مربیان از کمی در آمد ناراضی هستند و خواستار توجه بیشتر مسئولین به وضع معیشتی شان دانستند.

موسی‌زاده از حمایت‌های سازمان تبلیغات به برگزاری کلاس‌های آموزشی در ایام ماه مبارک رمضان و کلاس‌های قرائت یک و دو و همچنین مفاهیم اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 200  جلد قرآن اهدا شد و هزینه تشکیل مجالس در مساجد پرداخت شد.
اصغر موسی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های خوب موسسات قرآنی در پرورش قرآن آموزان نونهال، خواستار همکاری آموزش و پرورش و موسسات قرآنی در زمینه فعالیت فرهنگی شد و اظهار کرد: امسال هم مثل سال گذشته با گردهمایی تمام قرآن آموزان در یک مکان در دهه فجر و ایام غدیر و مهدویت با فضا سازی شاد و نشاط آور مراسم هایی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: اولین مشکلات عرصه فعالیت‌های قرآنی موسسات، مالی و پایین بودن اختصاص اعتبارات است که مانع توسعه فعالیت‌های قرآنی موسسات  می‌شود.
موسی زاده به برگزاری سالی یک  یا دو بار کلاس آموزشی و دوره ای و تبادل نظر و یاد گیری روش‌های جدید تدریس برای   مربیان اشاره کرد  و گفت: در این موسسات در ماه مبارک رمضان مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

المیرا عنایتی

captcha