كنترل و كاهش جرايم در سايه توجه به قرآن و آموزه‌های دينی
کد خبر: 3716025
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
سردار جاویدان عنوان کرد:

كنترل و كاهش جرايم در سايه توجه به قرآن و آموزه‌های دينی

کانون خبرنگاران نبأ ــ وضعيت نيروی انتظامی در حوزه تقويت بنيه دينی و اعتقادی قابل مقايسه با گذشته نيست، توفيقات حاصله در حوزه كنترل و كاهش جرايم در سايه توجه به قرآن و آموزه‌های دينی بوجود آمده است.

خدمت به مردم عبادت است/عزت و اقتدار نيروي انتظامي در سايه توجه به قرآن است
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از پايگاه خبری پليس، آيت‌الله سيدمحمدعلی علوی گرگانی در ديدار فرمانده و مسئولان انتظامی استان با تبريك ماه مبارك رمضان گفت: رمضان ماه نزول قرآن و مناجات با خداوند متعال است.

وي بيان داشت: اين ماه فرصتی است كه بتوانيم با بهره‌گيری از تعاليم جانبخش الهی و تأسی از سيره پيامبر بزرگ اسلام(ص) از فيوضات اين ماه پر خير و بركت بهترين توشه را برداريم.

اين مرجع عاليقدر با تأكيد بر توجه بيشتر به قرآن و آيات قرآنی در ماه مبارك رمضان تصريح كرد: ماه مبارك رمضان، ماه آگاهی بيشتر از حقايق هستی است و اين هدف در سايه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آيد.

آيت‌الله علوی گرگانی با تقدير از اقدامات هدفمند و موثر نيروی انتظامی در تقويت بنيه دينی كاركنان و ترويج نهضت قرآنی در بدنه ناجا اظهار داشت: توجه به قرآن و ترويج نهضت قرآنی قطعا در كسب توفيقات اين نيروی خدوم در راستای خدمت به مردم تأثيرگذار بوده است.

وی آبرو، اقتدار و موفقيت ناجا را مايه سربلندی نظام اسلامی دانست و بيان داشت: عزت و اقتدار نيروی انتظامی در سايه توجه به قرآن است.

استاد برجسته حوزه علميه قم در بخش ديگری از سخنان خود خدمت به مردم را امری بسيار ارزشمند و دارای اجر و ثواب اخروی دانست و افزود: خدمت به مردم عبادت و اين توفيقی است برای كاركنان نيروی انتظامی كه در طول سال و به‌ويژه در ماه مبارك رمضان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

سردار علی‌اكبر جاويدان، فرمانده انتظامی گلستان نيز در اين ديدار ماه مبارك رمضان را ماه خودسازی و تقوای الهی عنوان و تصریح کرد: روزه بركات زيادی دارد كه مهمترين آن تقوای الهی است.

وی با بيان اينكه نيروی انتظامی به منظور رفاه حال مومنان روزه‌دار همه ساله و در آستانه ماه مبارك رمضان طرح‌های ويژه انتظامی و ترافيكی را در دستور كار قرار می‌دهد، گفت: فلسفه وجودی نيروی انتظامی خدمت به مردم و اين مايه افتخار كاركنان اين نيرو است.

فرمانده انتظامی گلستان، ايمان به خدا و التزام به ولايت فقيه را شاخصه كاركنان نيروی انتظامی دانست و بيان داشت: تقويت بنيه دينی و اعتقادی و استانداردسازی رفتار پليس اولويت ما در نيروی انتظامی است و خوشبختانه در سال‌های اخير با ترويج نهضت قرآنی در بدنه نيروی انتظامی خانواده‌های قرآنی زيادی شناسايی و معرفی شده‌‌اند.

سردار جاويدان با تاكيد بر اينكه وضعيت نيروی انتظامی در حوزه تقويت بنيه دينی و اعتقادی قابل مقايسه با گذشته نيست، بيان داشت: توفيقات حاصله در حوزه كنترل و كاهش جرايم در سايه توجه به قرآن و آموزه‌های دينی بوجود آمده است.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان كرد: مايه افتخار ماست كه كاركنان نيروی انتظامی با عشق و علاقه خاص و با تسلط به تلاوت قرآن می‌پردازند.

فرهاد زمانی

انتهای پیام

captcha