اهتمام به فعالیت‌های قرآنی در امور فرهنگی وزارت نفت
کد خبر: 3716036
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
حبیب‌الله بی‌طرف تأکید کرد:

اهتمام به فعالیت‌های قرآنی در امور فرهنگی وزارت نفت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون مهندسی پژوهش و فن‌آوری وزیر نفت برگزاری مسابقات قرآن این وزارتخانه را زمینه‌ای برای گسترش فرهنگ قرآنی در میان کارکنان عنوان کرد.

بیطرف

حبیب‌الله بی‌طرف، معاون مهندسی پژوهش و فن‌آوری وزیر نفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی وزارت نفت و نیز میزان تأثیرگذاری این برنامه‌ها در میان کارکنان این وزارتخانه، اظهار کرد:‌ وزارت نفت از دستگاه‌های اجرایی بسیار بزرگ و عریض و طویل است و تعداد زیادی از شرکت‌های این وزارتخانه در زمینه گاز، نفت، پالایش و پتروشیمی در پهنه ایران پراکنده هستند که فعالیت‌های بسیار حساس و بسیار اثربخشی را برای مردم کشورمان انجام می‌دهند.
معاون مهندسی پژوهش و فن‌آوری وزیر نفت در ادامه افزود: وجود نشاط، ایمان، شادابی و سلامت و درستی برای کارکنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین لحاظ است که وزارت نفت به برنامه‌های فرهنگی کارکنان نیز توجه ویژه‌ای کرده که برای مثال یکی از برنامه‌های مستمر و رایج برگزاری نماز جماعت در تمامی واحدهای عملیاتی و اداری وزارت نفت است.
بی‌طرف تصریح کرد: در کنار این برنامه‌ها، برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم است که طی چند روز گذشته شاهد برگزاری سومین دوره این مسابقات در سطح وزارت نفت بودیم و خوشحال هستیم که با برنامه‌ریزی مشاور فرهنگی وزیر برای برگزاری این مسابقات، شاهد استقبال گسترده و باشکوه همکارانمان به ویژه نیروهای جوان در این دوره از مسابقات بودیم.
معاون مهندسی پژوهش و فن‌آوری وزیر نفت در پایان گفت: در این دوره از مسابقات، شاهد داوری‌های خوب در بحث قرائت، حفظ، فهم و ترجمه قرآن هستیم و امیدواریم که این فعالیت‌ها باعث گسترش روح قرآنی، فرهنگ قرآنی و ایمان بیشتر همکاران ما در سطح وزارت نفت شود.

انتهای پیام

captcha