اجرای طرح ملی وقف قرآن کریم در خراسان جنوبی
کد خبر: 3716049
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
در ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح ملی وقف قرآن کریم در خراسان جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از برگزاری طرح ملی وقف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در خراسان‌جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل مختاری، معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طرح ملی وقف قرآن کریم با هدف تأمین قرآن‌های مورد نیاز حسینه‌ها، مساجد، بقاع متبرکه و آستان امامزادگان از سال گذشته آغاز شده است.

برگزاری طرح ملی وقف قرآن کریم در خراسان جنوبی
وی افزود: افراد برای وقف قرآن باید با مراجعه به پایگاه جامع وقف در قسمت وقف قرآنی مبلغ تعیین شده را پرداخت و سپس نسخه چاپی آن را به ادارات اوقاف شهرستان تحویل و قرآن‌های خریداری شده را پس از مهر وقف و ثبت نام واقف دریافت کنند و به مکان مورد نظر تحویل دهند.
معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد:در این طرح خیران و علاقمندان ترویج فرهنگ قرآن می‌توانند با واریز هفت هزار تومان به ازای هر جلد کلام الله مجید تعداد قرآن مورد نیاز را خریداری و برای مکان مورد نظر وقف و اهدا کنند.
مختاری با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در مرحله اول، 1800 جلد کتاب قرآن کریم برای اجرای این طرح در استان خریداری شده و در صورت نیاز قرآن‌های بیشتری نیز تأمین خواهد شد.
انتهای پیام

 

captcha