افتتاح 26 کانون خادمیاری تخصصی در خراسان شمالی
کد خبر: 3716055
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

افتتاح 26 کانون خادمیاری تخصصی در خراسان شمالی

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 26 کانون خادمیاری تخصصی در استان افتتاح می‌شود.

افتتاح 26 کانون خادمیاری تخصصی در خراسان شمالی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محمد اکبرزاده، سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی، کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی را یک کانال ارتباطی با مردم به‌ویژه محرومان و نیازمندان دانست و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 26 کانون خادمیاری تخصصی همچون کانون‌های خادمیاری هنری، خانواده، حقوقی، تشکل‌بانوان، قرآنی، روحانیون، خیران و نیکوکاران، اردوهای جهادی، سلامت، کارآفرینی و... در استان افتتاح خواهد شد.
وی اظهار کرد: با راه‌اندازی و سازماندهی خادمیاران در این کانون‌ها تلاش می‌کنیم تا بهتر و تخصصی‌تر به محرومان و نیازمندان استان خدمت‌رسانی کنیم.
اکبرزاده به سایر برنامه‌های نمایندگی آستان قدس در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: افطاری دادن یکی از سنت‌های حسنه این ماه پرخیر و برکت است، از این رو به‌همت خادمیاران رضوی و خیران هر شب سفره‌های ساده افطاری در مناطق حاشیه شهر و مساجد مناطق محروم برپا می‌شود.
وی به توزیع سبد غذایی بین محرومان روزه‌دار اشاره و تصریح کرد: به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان دو هزار و 600 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون و 300 هزار ریال و دو هزار و 400 بسته غذایی به ارزش هر بسته 500 هزار ریال تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی عنوان کرد: این سبدهای غذایی اقلامی همچون برنج، روغن، حبوبات، ماکارانی و ... را شامل می‌شود.
اکبرزاده برپایی محافل قرآنی را یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی دانست و بیان کرد: به‌همت خادمیاران رضوی محفل جزء‌خوانی قرآن کریم ویژه عموم علاقه‌مندان هر روز از ساعت 15 تا 17 در امامزاده سید عباس(ع) بجنورد برگزار می‌شود که این محفل قرآنی به‌صورت زنده از شبکه خراسان شمالی پخش می‌شود.
سارا عباسی
انتهای پیام

captcha