جایگاه نخست ابرکوه در برپایی «جشن گلریزان»
کد خبر: 3716071
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

جایگاه نخست ابرکوه در برپایی «جشن گلریزان»

گروه اجتماعی - فرماندار ابرکوه گفت: این شهرستان توانست در برپایی جشن گلریزان و مبالغ دریافتی مقام اول استان و همچنین جایگاه اول شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت را به خود اختصاص دهد.

 جایگاه نخست ابرکوه در برپایی «جشن گلریزان»

به گزارش ایکنا از یزد، محمد کاظمی‌ نسب، فرماندار ابرکوه روز گذشته در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان ابرکوه سال گذشته توانست در برپایی جشن گلریزان و مبالغ دریافتی مقام اول استان و همچنین جایگاه اول شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته مبلغ 327 میلیون و 650 هزار تومان به‌ صورت نقدی تعهد و بیش از 240 میلیون تومان از آن محقق و منجر به آزادی تعدادی از زندانیان شد.

کاظمی‌نسب تصریح کرد: دفتر امور اجتماعی استانداری یزد پیمایشی پیرامون سرمایه اجتماعی در بین شهرستان‌های استان با در نظر گرفتن دو شاخصه اعتماد و مشارکت اجتماعی انجام داده که در نتیجه آن شهرستان ابرکوه در جایگاه برتر این پیمایش قرار گرفته است.

فرماندار ابرکوه یادآور شد: برپایی جشن‌های گلریزان و دعوت به مشارکت عمومی نمونه عینی سرمایه بزرگ اجتماعی در این شهرستان است که باید برای ترویج آن تلاش کرد لذا در برپایی این جشن بهتر است بیشتر طبقه متوسط جامعه را که بیشترین سرمایه اجتماعی در بین آن‌ها است، درگیر کنیم.
منبع: فرمانداری ابرکوه

انتهای پیام

captcha