ثبت ۸۱۷ هیئت مذهبی آذربایجان غربی در سامانه طوبی
کد خبر: 3716081
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

ثبت ۸۱۷ هیئت مذهبی آذربایجان غربی در سامانه طوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از ثبت ۸۱۷ هیئت مذهبی استان در سامانه طوبی خبر داد.

ثبت 817 هیئت مذهبی آذربایجان غربی در سامانه طوبی

ارکان اسلامی، کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی، بیان کرد: تاکنون 817 هیئت مذهبی در استان اقدام به ثبت نام در سامانه طوبی نموده اند که از این میزان خوی با ثبت 191 هیئت مذهبی در رتبه نخست قرار داشته و ارومیه با 128 و نقده با ثبت 110 هیئت در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
وی در خصوص شناسایی مداحان اهل بیت استان نیز اظهار کرد: در راستای شناسایی مداحان استان 4 هزار مداح مورد شناسایی قرار گرفته اند که از این تعداد حدود 2 هزار و 600 مداح در سامانه طوبی به ثبت رسیده اند.
اسلامی افزود: در راستای توانمدسازی هیئت های مذهبی طی سالیان گذشته کارگاههای آموزشی بسیاری در سطح استان اجرا شده بود که امسال نیز با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این کارگارهها دوباره برگزار می شود.
کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای طرح بلوک بندی در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: شورای هیئت های مذهبی ارومیه در نظر دارد طرح بلوک بندی را در 14 منطقه به نیت 14 معصوم اجرا کند.
وی گفت: برای هر بلوک یک مسئول مشخص خواهد شد تا برنامه های مذهبی صورت گرفته از سوی هیئت های مذهبی آن بلوک توسط آن مسئول اداره و نظارت شود.
اسلامی بیان کرد: مسئول هر بلوک موظف است هیئت های منطقه بلوک خود را جمع آوری نموده و جلسه ای توجیهی برای آنان برگزار کند.
انتهای پیام

captcha