۲۰۰ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد غیرفعال و نیمه فعال است
کد خبر: 3716095
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

۲۰۰ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد غیرفعال و نیمه فعال است

گروه اجتماعی ـ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۰۰ واحد صنعتی غیرفعال و نیمه فعال در استان وجود دارد، گفت: باید چاره‌اندیشی کرد و نگذاریم پوسیده شوند.

۲۰۰ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد غیرفعال و نیمه فعال است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 31 اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: متولیان امر برای جذب سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی 200 واحد صنعتی غیرفعال و نیمه فعال دغدغه داشته باشند و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
وی با تشریح ضرورت‌های استفاده از کالاهای داخلی توسط دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، افزود: فرمانداران مؤظف بوده در زمینه خرید کالای مصرفی، واسطه‌ای و سرمایه‌ای ادارات دولتی نظارت کامل داشته باشند و هرگونه خرید کالای خارجی جز اینکه مشابه داخلی نباشد، ممنوع است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: رشد متوازن استان زمانی اتفاق می‌افتد که تمام مردم از مواهب بهره‌مند بوده و در برنامه‌ریزی مدیران و متولیان امر برنامه‌ریزی و توسعه به همه نقاط فرصت داده شود.
احمدی خواستار تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاران شد و بیان کرد: هرگونه مانع تراشی بدون استناد قانونی و دیده شدن منافع مردم مذموم بوده و با مدیر خاطی به صورت قاطع برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم
انتهای پیام

captcha