تکریم شهدای مدافع، موضوع اصلی برنامه‌ «ماه‌ترین»
کد خبر: 3716106
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

تکریم شهدای مدافع، موضوع اصلی برنامه‌ «ماه‌ترین»

گروه هنر ــ در برنامه «ماه‌ترین» ساخته مرتضی اسلامی‌فر، تجلیل از شهدای مدافع حرم، جانبازان، حافظان، قاریان، مداحان، خیرین، مدرسه‌سازان و فعالان تبلیغ دینی موضوع اصلی برنامه است.

تکریم شهدای مدافع، موضوع اصلی برنامه‌ «ماه ترین»

به گزارش ایکنا، برنامه تلویزیونی «ماه‌ترین» با هدف تقدیر و تجلیل از شهدای مدافع حرم، جانبازان، حافظان، قاریان، مداحان، خیرین، مدرسه‌سازان و فعالان تبلیغ دینی در حوزه فضای مجازی، پزشکان خیر در مناطق محروم و افرادی که در حوزه تبلیغ و ترویج اسلام و مکتب علوی فعالیت کرده‌اند، ساخته می‌شود.

این برنامه ترکیبی از قسمت‌های مختلفی شامل خلاصه برنامه‌های قبل، مصاحبه‌های مردمی، گزارش از مردم روزه‌دار و مشاغل و ارائه مستندات و کلیپ‌ها از میهمانان برنامه تشکیل شده است.

میهمانان امروز ویژه‌برنامه «ماه‌ترین» حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن روحانی به همراه عسل خرسندیان، همسر وی هستند. این زوج جوان هر دو از فعالان تبلیغ دین مبین اسلام در فضای مجازی هستند که صفحات هر دو در فضای مجازی با استفبال گسترده کاربران فضای مجازی مورد اقبال واقع شده است.

این زوج جوان در صفحات مجازی خود به ارائه الگویی صحیح از سبک زندگی، همسرداری، تربیت فرزند و تبلیغ دین مبین اسلام و مکتب علوی می‌پردازند که تاکنون توانسته‌اند خیل عظیمی از افراد را جذب سبک زندگی ساده و بی‌آلایش و صمیمی خود بکنند.

ویژه‌برنامه تلویزیونی «ماه‌ترین» به کارگردانی مرتضی اسلامی‌فر و تهیه‌کنندگی ابراهیم باقریان و مرتضی اسلامی‌فر در بخش فارسی زبان شبکه جهانی ولایت تهیه شده است. همچنین اجرای این برنامه بر عهده علی اسماعیلی و فاطمه سادات واقفی است.

از دیگر عوامل این برنامه تلویزیونی می‌توان به محمد یگانه؛ کارگردان تلویزیونی، علی خطاط؛ صدابردار و صادقی نایینی، حسن محقق و صادق شکور به عنوان تصویربردار اشاره کرد

انتهای پیام

captcha