ادامه راه شهدا؛ ضامن ثبات امنیت ایران اسلامی
کد خبر: 3716108
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

ادامه راه شهدا؛ ضامن ثبات امنیت ایران اسلامی

گروه سیاسی - جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها با ادامه‌دادن راه شهدا می‌توانیم ثبات امنیت ایران اسلامی را تضمین کنیم.

ادامه راه شهدا؛ ضامن ثبات امنیت ایران اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، سردارمهدی مهدوی‌نژاد، 30 اردیبهشت در آیین تودیع و معارفه فرمانده لشکر10 سیدالشهدا(ع) استان البرز که در حسینیه این لشکر برگزار شد با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان در طول دفاع مقدس، اظهارکرد: اینک امنیت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی بوده و این امر را مدیون خون شهدا می‌دانیم و هر کسی که در مسیر، مرام و راه این شهیدان باشد شهدا آنان را شفاعت خواهند کرد.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نباید از زندگی نسل‌های ما حذف شود، افزود: هر نسلی باید بداند این کشور در سال‌های بحرانی و خطرناک با جانفشانی شهدا و گذشت خانواده‌هایشان سربلند مانده است و این خصیصه باید به نسل‌های بعد منتقل شود.
این مسئول با اشاره به جایگاه لشکر10 سیدالشهدا(ع)، عنوان کرد: رزمندگان این لشکر بارها با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و خون شهدا و سرداران بزرگی همچون شرع پسند، میررضی، محمدی، کیانپور، میرالی، نژاد فلاح و فهمیده پشتوانه معنوی این لشکرهستند.
در این مراسم جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح تقدیراز خدمات سرهنگ پاسدار «عباس قنبری‌ها» فرمانده پیشین لشکر10 سیدالشهدا(ع) قدردانی و سرهنگ پاسدار «رستمعلی رفیعی اتانی» را به عنوان فرمانده جدید این لشکر معرفی کرد.
انتهای پیام./

captcha