هفته فرهنگی استان‌ها توسط بنیاد امام رضا(ع) در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3716112
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
برازش خبر داد:

هفته فرهنگی استان‌ها توسط بنیاد امام رضا(ع) در مشهد برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) از برگزاری هفته فرهنگی استان‌ها توسط بنیاد در مشهد مقدس خبر داد.

هفته فرهنگی استان‌ها توسط بنیاد امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به نقل از بنیاد امام رضا(ع)، محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برپایی کتابخانه تخصصی امام رضا (ع) در استان‌ها را یکی از اقدامات در دستور کار این بنیاد دانست و گفت: کتابخانه تخصصی امام رضا(ع) در هر استانی که اعلام آمادگی کند در کتابخانه‌های عمومی این استان‌‌ها برپا و بنیاد تهیه کتاب‌ها را تقبل می‌کند.

وی اظهار کرد: اگر برگزیدگان جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی کارهایی قابل ارائه برای دیگر استان‌ها داشته باشند، این بنیاد آمادگی همکاری با استان کهگیلویه و بویراحمد جهت نمایش این کارها را اعلام می‌کند.

برازش در ادامه از برگزاری هفته فرهنگی استان‌ها توسط این بنیاد در مشهد مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: برای بروز برنامه‌های فرهنگی و هنری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در تلاش برای برگزاری هفته فرهنگی استان‌ها در مشهد هستیم.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: استان‌هایی که ظرفیت لازم را داشته باشند، (بین 10 الی 16 استان) آمادگی همکاری برای ارائه آثار را داریم؛ ضمن اینکه هماهنگی‌های لازم با صدا و سیما و شهرداری مشهد در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام

captcha