۳۰ یتیم فردیسی صاحب خانه می‌شوند
کد خبر: 3716113
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

۳۰ یتیم فردیسی صاحب خانه می‌شوند

گروه اجتماعی - مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: سال گذشته با کمک خیرین ۲۵ واحد مسکونی برای ایتام فردیس خریداری شد و امسال طبق پیش‌بینی ۳۰ مسکن برای ایتام خریداری می‌شود.

30 یتیم فردیسی صاحب خانه می‌شوند

مهرعلی کلهر، مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در حال حاضر 780 دانش‌آموز و دانشجو و 750 کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد فردیس از حمایت‌های خیرین بهره می‌برند.
وی گفت: به طور میانگین هر کودک یتیم در این شهرستان پنج حامی دارد و روند زندگی و تحصیل این کودک با حمایت‌های خیرین به خوبی پیش می‌رود.
کلهر افزود: سرانه پرداختی حامیان طرح اکرام این شهرستان ماهانه حداقل دومیلیون ریال به ازای هر یتیم است.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پایگاه‌هایی برای حمایت و جذب حامی در این شهرستان ایجاد شده است.
این مسئول بیان کرد: در این ایام سه مرکز نیکوکاری شامل وحدت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، روح الله فلکه چهارم مسجدالمهدی(عج) و موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) برای دو هزار خانوار تحت پوشش خود جشن گلریزان برگزار می‌کنند.
کلهر ابرازکرد: خیرین و نیکوکاران همواره برای برطرف ساختن مشکلات ایتام تحت حمایت در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان و ازدواج در تلاش هستند و به صورت نقدی و غیرنقدی با این نهاد مشارکت می‌کنند.
وی گفت: سال گذشته با کمک خیرین 25 واحد مسکونی برای ایتام فردیس خریداری شد و امسال طبق پیش‌بینی 30 مسکن برای ایتام خریداری می‌شود.
انتهای پیام./

captcha