بیانیه دانش‌آموزان بسیجی در حمایت از مردم فلسطین
کد خبر: 3716121
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

بیانیه دانش‌آموزان بسیجی در حمایت از مردم فلسطین

گروه جامعه ــ با توجه به وقایع اخیر در فلسطین اشغالی دانش‌آموزان بسیجی بیانیه‌ای صادر و ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی، اعلام کردند: انشاالله به دستان همین دانش آموزان و با فضل الهی این جرثومه فساد و تباهی که در حکم سگ نگهبان آمریکا در منطقه بوده است، نابود می‌شود.

بسیج

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی،  با توجه به وقایع اخیر در فلسطین اشغالی دانش‌آموزان بسیجی بیانیه‌ای صادر کردند که به شرح ذیل است:

«و لا تلبسوا الحق بالباطل و تکتموا الحق و انتم تعلمون»
حق را با باطل مخلوط نکنید و حقیقت را با اینکه می‌دانید پنهان نکنید

با سلام و درود به پیشگاه حضرت ولی عصر آقا امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم.

در روزهای اخیر شاهد اقداماتی از سوی صهیونیست ها بوده‌ایم که بر خلاف مقررات حقوق بشر و سازمان ملل و... در راهپیمایی مردم فلسطین یک کشتار جمعی راه انداخته و  نزدیک به سه هزار  فلسطینی را به خاک و خون کشیده‌اند.

سکوت سازمان ملل نیز قطعا بی‌معنا نبوده و نشان دهنده آن است که در این اقدامات رد پای آمریکای خبیث و هم دستانش به چشم می‌خورد.

ما دانش آموزان بسیجی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی به آنها یادآور‌ می‌شویم که کمتر‌ از ۲۳ سال تا پایان عمر شما باقی مانده است و ان‌شاالله به دستان همین دانش آموزان و با فضل الهی این جرثومه فساد و تباهی که در حکم سگ نگهبان آمریکا در منطقه بوده است، نابود خواهد شد.

ما مردم انقلابی و متدین جمهوری اسلامی با عنایت به آیه شریفه «ولمن انتصر بعد ظـلمه فاولـئک ما علیهم من سبیل》و کسی که بعد از مظلوم شدن یاری طلبد ایرادی بر او نیست، در یاری مظلومان کوتاهی نمی‌کنیم و با تمام توان از مظلومین فلسطین و سایر مظلومان در سراسر جهان که تحت حملات ظالمانه کشورهای مزدور قرار گرفته اند حمایت خواهیم کرد.

و در پایان اعلام می‌کنیم که بیت المقدس همچون گذشته پایتخت فلسطین است و دور نیست روزی که این مردم از دست ظلم و استکبار خلاص می‌شوند، لذا آمریکا و هم دستانش در پی ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی نباشند چرا که ایجاد امنیت برای این رژیم منحوس باطل و تحقق ناپذیر خواهد بود، این ظلم پایدار نخواهد بود و ملت شریف ایران همچون گذشته از هیچگونه کمکی به مردم مظلوم فلسطین دریغ نخواهند کرد.

دانش آموزان بسیجی سراسر کشور

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

captcha