خیمه‌های معرفت؛ میزبان روزه‌داران در امامزادگان شاخص کرج
کد خبر: 3716127
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

خیمه‌های معرفت؛ میزبان روزه‌داران در امامزادگان شاخص کرج

گروه فرهنگی - سرگروه اعزام مبلغین از استان قم به استان البرز از برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان شاخص استان البرز با هدف ارائه خدمات چهره به چهره روحانیون به روزه داران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خیمه‌های معرفت؛ میزبان روزه‌داران در امامزادگان شاخص کرج

حجت الاسلام والمسلمین مهدی انصاری، سرگروه اعزام مبلغین از استان قم به استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: خیمه‌های معرفت در امامزادگان شاخص کرج شامل امام زاده حسن(ع)، امامزاده طاهر، محمد و عبدالله حیدر(ع) با حضور مبلغین دینی توسط اداره کل اوقاف شهرستان کرج برپا شده است.
وی با تشریح برنامه‌های این غرفه‌ها افزود: چهار غرفه شامل غرفه «مشاوره» با حضور مبلغان متخصص در مشاوره و امور خانواده، غرفه « پاسخ به مسائل شرعی یا ارائه احکام دینی»، غرفه «کودک و نوجوان» با حضور مبلغین متخصص کار با کودک و نوجوان، ارائه کتاب نقاشی و برگه های رنگ آمیزی همراه با اعطای جوایز مخصوص با هدف ترویج کالای ایرانی به کودکان و نوجوانان و«غرفه سخنرانی چند رسانه‌ای» با موضوعات مختلف آماده خدمت‌رسانی به مردم است.
انصاری با اشاره به برگزاری جشن رمضان در امام‌زاده طاهر گفت: با توجه به تنوع برنامه جشن رمضان که از ساعت 10 شب الی 12 در امامزاده طاهر برگزار می‌شود، این برنامه از استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.
وی با بیان اینکه تبلیغ پیامبر اکرم(ص) همواره به صورت چهره به چهره و پای منبر بوده است، هدف از برپایی خیمه‌های معرفت را گسترش ارتباط بین مردم و روحانیون عنوان کرد و افزود: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که امام‌زاده ها باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند، این خیمه‌ها تاثیر زیادی در جذب مردم به امامزاده‌ها و ارتباط با روحانیون و دریافت خدمات مشاوره‌های آگاهی بخش دارد.
این مقام مسئول در ادامه به برگزاری مراسم جزخوانی قرآن‌کریم در امام‌زاده‌ها اشاره کرد و گفت: جلسه تفسیر قرآن پس از جز خوانی، مراسم شب‌های احیا و برگزاری دعای جوشن کبیر از دیگر برنامه‌های این خیمه‌ها است.
انتهای پیام./

captcha