برگزاری جشن گلریزان در ۵ شهر لرستان/ ۴۰۳ زندانی جرائم غیر عمد نیازمند کمک خیران
کد خبر: 3716129
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
شاکرمی مطرح کرد:

برگزاری جشن گلریزان در ۵ شهر لرستان/ ۴۰۳ زندانی جرائم غیر عمد نیازمند کمک خیران

گروه اجتماعی ـ. مدیر عامل ستاد دیه لرستان با بیان این‌که ۴۰۳ زندانی جرائم غیر عمد لرستان نیازمند کمک خیران هستند، گفت: رمضان امسال جشن گلریزان در بروجرد، خرم‌آباد، الیگودرز، دورود و ازنا برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن گلریزان در 5 شهر لرستان/ 403 زندانی جرائم غیر عمد نیازمند کمک خیران

به گزارش ایکنا از لرستان، توکل شاکرمی، مدیر عامل ستاد دیه استان لرستان امروز، 30 اردیبهشت در جمع خبرنگاران در بروجرد، گفت: در حال حاضر 403 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان لرستان هستند که از این تعداد 18 نفر بدهکار دیه تصادفات، چهار نفر بدهکار دیه حوادث ساختمانی، 85 نفر بدهکار مهریه و نفقه و 296 نفر بدهکار مالی هستند.
وی اضافه کرد: بدهی 403 زندانی جرائم غیر عمد استان لرستان 40 میلیارد تومان است اما با هزینه نقدی 20 میلیارد تومانی و همچنین استفاده از شوراهای حل اختلاف، کمک خیرین و تسهیلات می‌توان این تعداد زندانی را آزاد کرد.
شاکرمی اظهارکرد: سال گذشته 274 نفر در سطح زندان‌های استان لرستان با بدهی 23 میلیارد تومان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند که از این میزان بدهی 10 میلیارد تومان به‌صورت نقدی و 13 میلیارد تومان هم از طریق کمک خیرین، رضایت گرفتن از شاکیان و تسهیلات تامین شد.
وی گفت: در شهرستان بروجرد 52 نفر زندانی جرائم غیر عمد وجود دارد که یکی‌از این زندانیان خانم و 51 زندانی دیگر آقا هستند که میزان بدهی این زندانیان پنج میلیارد تومان است.
مدیر عامل ستاد دیه استان لرستان اضافه کرد: هر ساله در ماه رمضان با برگزاری جشن گلریزان تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان آزاد می‌شوند که امسال این جشن گلریزان در بروجرد، خرم‌آباد، الیگودرز، دورود و ازنا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha