اجرای طرح تعویض قرآن کهنه با نو در نمایشگاه کتاب لرستان
کد خبر: 3716144
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

اجرای طرح تعویض قرآن کهنه با نو در نمایشگاه کتاب لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان، با اشاره به اجرای طرح تعویض کتاب قرآن کهنه با نو، گفت: این طرح به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، در حاشیه نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و معارف اسلامی لرستان، اجرا می‎‏شود.

اجرای طرح تعویض کتاب قرآن کهنه با نو  در نمایشگاه کتاب لرستان

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای طرح تعویض کتاب قرآن کهنه با نو، گفت: این طرح به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و معارف اسلامی لرستان، برگزار می‌شود.
وی با اشاره به استقبال مردم از این طرح، اظهار کرد: تاکنون تعدادی از مصحف شریف کهنه از هموطنان تحویل گرفته شده و با مصحف شریف نو، تعویض شده است.
احمدی با اشاره به این‌که این طرح در کنار برنامه‌های دیگر در قالب برنامه‌های جشن رمضان در حال برگزاری است، ادامه داد: علاوه‌بر این طرح، برنامه‌های دیگری مانند سه جشنواره فرهنگی و هنری تحت عنوان، نقاشی، دل‌نوشته و خوشنویسی تحریری، با موضوع ماه میهمانی خدا، در قالب برنامه‌های جشن رمضان برگزار می‌شود.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ادامه داد: همچنین محافل جامع انس با قرآن‌کریم، مجالس تفسیر و تدبر و جزءخوانی قرآن‌کریم، با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی استان، طی ماه مبارک رمضان و در قالب برنامه‌های جشن رمضان، در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha