روند ساخت برج هنر ایلام سرعت می‌گیرد
کد خبر: 3716176
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کرمی:

روند ساخت برج هنر ایلام سرعت می‌گیرد

گروه اجتماعی - جلسه هماهنگی و پیگیری مشکلات ساخت برج هنر اسلامی ایلام برگزار و قرار شد پیمانکار این پروژه برنامه‌ی به‌روز را ارائه و بر روند اجرای پروژه نظارت دقیق صورت گیرد.

به گزارش ایکنا از ایلام، مهندس احمد کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام، با بیان اینکه آغاز این پروژه به منظور پاسخگویی به نیاز هنرمندانی است که همواره برای استان افتخارآفرینی کرده‌اند، اظهار کرد: نشست امروز به منظور شتاب‌بخشی به روند اجرای پروژه برگزار شد.
وی گفت: روند پروژه تاکنون در حد انتظار نبوده و قرار شد پیمانکار برنامه‌ی به‌روز برای سرعت‌بخشیدن به پروژه را ارائه کند و در  صورتیکه کارهای انجام شده در روزهای آینده متناسب با احجام نباشد تصمیم دیگری اتخاذ خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر نگاه ویژه‌ی استاندار به پروژه برج هنر، ابراز امیدواری کرد با پیشرفت سریع کار و با تلاش‌های پیمانکار فاز دوم پروژه به مناقصه گذاشته شود و این پروژه در موعد مقرر در اختیار هنرمندان قرار گیرد.
محمدعلی قاسمی، رئیس حوزه هنری ایلام نیز اظهار کرد: اساس کار در پروژه‌های عمرانی همدلی است و نیاز است این همدلی را ادامه دهیم تا کارها هر چه زودتر به نتیجه برسد و شاهد به ثمر نشستن کارهایی که تاکنون انجام شده، باشیم.
وی ضمن قدردانی از نگاه وِیژه استاندار به این پروژه و پیگیری معاونان ابراز امیداوری کرد و گفت: نه تنها مسئولان بلکه هنرمندان و اصحاب فرهنگ چشم‌به راه تلاش و جدیت پیمانکار هستند.
سیدکمال‌الدین میرجعفریان، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با تاکید بر اینکه باید عملیاتی نگاه کنیم و با برنامه پیش برویم، اظهار کرد: در فعالیت‌های عمرانی با  به تعویق افتادن چند روز یک پروژه می‌تواند و غفلت از برنامه به کل پروژه آسیب می‌زند.
وی پیش از این در بازدید از این پروژه  گفت: یکی از خاص‌ترین پروژه‌هایی که در موضوع بازآفرینی شهری در استان تعریف شده برج هنر است که با مساعدت‌ها و پیگیری‌های استاندار با کوچک‌ترین مشکل مالی روبرو نشده است.
میرجعفریان مراحل پیشرفت کار و تخصیص اعتبار به این پروژه را مطلوب ارزیابی و با قدردانی از تلاش‌های رئیس حوزه هنری استان، اظهار کرد: این پروژه در 8000 متر مربع و در 8 طبقه بر اساس معیارهای معماری ایرانی اسلامی طراحی شده است.
وی با بیان این‌که با ساخت برج هنر، مضیقه‌های پیش روی هنرمندان ایلامی برطرف خواهد شد، تصریح کرد: یکی از خاص‌ترین پروژه‌هایی که در موضوع بازآفرینی شهری در استان تعریف شده برج هنر است که با مساعدت‌ها و پیگیری‌های استاندار با کوچک‌ترین مشکل مالی روبرو نشده و امسال 2 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.
مدیرکل راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد با جدیت پیمانکار این پروژه هم از نظر پیشرفت و هم از نظر کیفیت بتواند بر اساس برنامه پیش رود.
انتهای پیام
captcha