ایجاد بازار اجتماعی «باسلام»؛ گامی برای حمایت از تولید داخل است
کد خبر: 3716194
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

ایجاد بازار اجتماعی «باسلام»؛ گامی برای حمایت از تولید داخل است

گروه اجتماعی ــ مدیر بازار اجتماعی با سلام گفت: ایجاد این بازار مجازی گامی برای حمایت از تولید داخل و تحقق فرمایش رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی است.

ایجاد بازار اجتماعی «باسلام»؛ گامی برای حمایت از تولید داخل است

به گزارش ایکنا از قم؛ آقایا، مدیر بازار اجتماعی «با سلام» امروز در نشستی خبری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: بازار اجتماعی با سلام با همین هدف و در راستای حمایت از تولید کالاهای ایرانی که به صورت خرد در روستاها و نقاط مختلف کشور تولید می شود اقدام می کند.

وی افزود: غرفه های مجازی این بازار به صورت رایگان در اختیار تمامی تولیدکنندگان محصولات مختلف در سراسر کشور است و هدف اصلی آن نیز حمایت از محصولات خانگی، کارگاه های کوچک به صورت بی واسطه است.

آقایا با بیان اینکه هم اکنون هزار و 130 غرفه تاکنون در این مجموعه اقدام به تشکیل غرفه محصولات خود کرده و بیش از 18 هزار کالای تولید داخل در این غرفه ها عرضه و فروخته شده اند بیان کرد: تولیدکنندگان ایرانی در سراسر کشور و حتی روستاهای دورافتاده از طریق این شبکه مجازی می توانند محصولات خود را مستقیم با پست برای مشتریانشان در نقاط دیگر کشور ارسال کنند به گونه ای که هزینه پست نیز بر دوش تولیدکننده نیست و بخش عمده این هزینه را بازار اجتماعی با سلام پرداخت می کند.

مدیر بازار اجتماعی مجازی با سلام عنوان کرد: غرفه داران این مجموعه معمولا تولیدکنندگان خرد خانگی و کارگاهی هستند که در شهرستان ها، روستاها و نقاط غیرمرکزی ایران به کار مشغول هستند و حمایت این سایت از آنان سبب می شود تا ضمن رونق تولید داخل، اشتغال پایدار برای افراد با کمترین هزینه و در حد چند ده هزار تومان به صورت پایدار ایجاد شود.

آقایا تصریح کرد: یکی از دشواری های این مسئله هزینه های پستی است که تلاش داریم با تعامل با اداره پست بتوانیم این هزینه را برای مشتریان کاهش دهیم تا خدمت بیشتری به تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

وی افزود: مدیریت هر غرفه در این بازار بر عهده خود غرفه دار است و مدیران سایت دخالتی در این کار ندارند و حتی به ارائه خدمات محتوایی، عکاسی و ... نیز به غرفه داران می پردازد ضمن اینکه این بازار سبب می شود تا تعاملات بین غرفه ها نیز رونق بگیرد و به کمک یکدیگر بروند.

آقایا با تاکید بر لزوم ورود نهادهایی مانند حوزه علمیه به عرصه این نوع فعالیت ها برای عرضه محصولات فرهنگی و دینی خود و با بیان اینکه این مجموعه با حمایت پارک علم و فناوری در این راستا قدم برداشته است عنوان کرد: رایزنی هایی در این خصوص با مرکز خدمات حوزه صورت گرفته است.

انتهای پیام 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک مشتری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۲
0
0
با عرض سلام
نمیدونم این نظر رو تایید میکنید یا خیر
اما از خبرگزاری ای که منتسب به ساحت مقدس قرآن کریم است انتظار می رود در انعکاس اخبار نهایت دقت نظر را داشته باشد و مثل سایر خبرگزاری ها و جراید و سایتها و... جوگیر نشده و اخبار صحیح منتشر کند.
بنده از این سایت سفارش داشتم که متاسفانه بدون ذره ای تعصب مشتری مداری و حتی راحت تر از آب خوردن سفارش بنده را به بهانه‌ای واهی کنسل کردند.
جای تاسف است در دنیایی که مشتری مداری حرف اول را میزند و در جهان کفر غول های بزرگ خودرو سازی و موبایل و... با کوچکترین ایراد و اشکالی تمامی خودروها و محصولات خود را فراخوان میدهند تا رضایت مشتری را کسب کنند در کشوری که داعیه ام القرایی جهان اسلام دارد و شعارهای مقام معظم رهبری مدظله را در خصوص حمایت از کالای ایرانی سرلوحه کار خود قرار داده، برخی نظیر مدیران این سایت تنها چیزی که برایشان ارزش و اهمیت ندارد مشتری است و مشتری است و مشتری
به امید انکه کشور اسلامی ما در اینگونه موارد همچون کشورهای کفر به عهد و قرار خود پایبند باشد.
captcha