وزیر اطلاعات هم به امام جمعه شیراز تبریك گفت
کد خبر: 3716202
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

وزیر اطلاعات هم به امام جمعه شیراز تبریك گفت

گروه اجتماعی ـ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تبریك گفت.

وزیر اطلاعات هم به امام جمعه شیراز تبریك گفت

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریك گفت.
در این پیام آمده است:
حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ لطف‌الله دژکام (دامت توفیقاته)
انتصاب شایسته جنابعالی به نمایندگی ولی فقیه در استان شهیدپرور فارس و امامت جمعه شیراز، از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در آغازین ایام ماه نزول برکات الهی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
خداوند سبحان را شاکرم که با حضور پربرکت تان در آن جایگاه رفیع معنوی و وحدت بخش که مزیّن به علم و تقوی و آراسته به روحیه مردمی و خدمتگزاری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی می‌باشید، موجب ارتقاء روح سراسر امید در کالبد اقشار مختلف آن استان ولایتمدار گردید.
اینجانب ضمن نکوداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزشمند و ماندگار مرحوم آیت‌الله ایمانی(اعلی الله مقامه) توفیقات روز افزونتان را در سنگر دشمن شکن نماز جمعه از درگاه باریتعالی آرزومندم.
سید محمود علوی
انتهای پیام

captcha