کمک ۲۵۰ میلیون تومانی رئیس جمهور به جشن گلریزان ستاد دیه
کد خبر: 3716214
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

کمک ۲۵۰ میلیون تومانی رئیس جمهور به جشن گلریزان ستاد دیه

گروه جامعه ــ رئیس جمهوری کشور مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را به سی و یکمین همایش جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ سی و یکمین همایش جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به نیازمندان امروز ۳۱ اردیبهشت ماه مصادف با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان کشوری همچون؛ سیداسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه، حجت‌الاسلام اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه، فتاح، رئیس کمیته امداد و جمعی از خیران در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران در حال برگزاری است.

کمک ۲۵۰ میلیون تومانی رئیس جمهور به جشن گلریزان ستاد دیه
آیت‌الله خامنه‌ای امروز ۳۰ اردیبهشت ماه، به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور مبلغی معادل چهار میلیارد ریال اختصاص فرمودند. علاوه بر حمایت معنوی از این نهاد حمایتی، از ابتدای سال ۸۱ تا به امروز در مجموع مبلغی معادل یک میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان از سوی معظم‌له برای آزادی بدهکاران غیربزهکار پرداخت شده است.
 حجت‌الاسلام روحانی، رئیس جمهور نیز مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، رئیس قوه قضاییه مبلغ ۵۰ میلیون تومان، رئیس مجلس شورای اسلامی مبلغ ۱۰ میلیون تومان و بانک ملی ایران مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را به سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه اهدا کردند.

انتهای پیام

captcha