قرآن جاودانه‌ترین معجزه الهی است
کد خبر: 3716239
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
رئیس ارشاد اسلامی فومن:

قرآن جاودانه‌ترین معجزه الهی است

گروه فعالیت های قرآنی- نیک انجام قرآن را جامع‌ترین کتاب و جاودانه‌ترین معجزه الهی دانست که گذشت زمان نه تنها از جاذبه این کتاب نکاسته، بلکه روز به روز بر ابعاد عظمت و جذابیت آن افزوده می شود.

یوسف نیک‌انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در گفت وگو با ایکنا از گیلان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه پر فیض و برکت رمضان، به برگزاری مراسم معنوی «سی روز با قرآن» در فومن اشاره و اظهار کرد: هفدهمین دوره مراسم معنوی «سی روز با قرآن» به همت انجمن قرآن و عترت(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در سالن شهدای خدمتگزار فومن برگزار می‌شود.

وی به آغاز این مراسم معنوی همزمان اولین روز ماه رمضان اشاره کرد و افزود: قرآن جامع‌ترین کتاب و جاودانه‌ترین معجزه الهی است که گذشت زمان نه تنها از جاذبه این کتاب نکاسته، بلکه روز به روز بر ابعاد عظمت و جذابیت آن افزوده می شود.

قرآن جاودانه‌ترین معجزه الهی است

این مسئول فرهنگی گفت: مراسم معنوی «سی روز با قرآن» با هدف ترویج و نشر فرهنگ و معارف قرآنی هر روز در ماه مبارک رمضان از ساعت 18 برگزار می شود. در این مراسم هر روز یک جزء قرآن کریم توسط سه قاری برتر شهرستان برای مستعمین تلاوت خواهد شد.

رئیس ارشاد اسلامی فومن، تفسیر قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «اقرا»، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، محفل انس با قرآن همراه با مداحی «در سوگ یار مولا»، نمایشگاه عکس، سوگواره پدر یتیمان، برپایی نمایشگاه روز قدس، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و جشن بزرگ شکرانه ماه رمضان همراه با تجلیل از فعالان قرآنی را از برنامه‌های جانبی این دوره از مراسم «سی روز با قرآن» دانست.

انتهای پیام

captcha