تلاش آموزش و پرورش در راستای عمل به سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت
کد خبر: 3716276
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
دریکوند مطرح کرد:

تلاش آموزش و پرورش در راستای عمل به سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت

گروه فرهنگی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک امانت الهی و فرصتی برای خدمت به مردم خواند و گفت: تمام تلاش ما عمل به سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت خواهد بود.

تلاش آموزش و پرورش لرستان در راستای عمل به سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یک‎شنبه، 30 اردیبهشت در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که مسئولان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان نیز حضور داشتند، گفت: مسئولیت در آموزش و پرورش وظیفه‌ای سنگین و حساس است چراکه رسالت این دستگاه انسان‌سازی است و معلمان نیز قدم بر جای پای انبیا گذاشته‌اند.
وی افزود: موفقیت دولت در عرصه‌های مختلف در واقع موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که منجر به اعتماد مردم و امیدبخشی در جامعه می‌شود.
زینی‎وند مقدم با بیان این‌که افتخارش این است که روزی در کسوت یک دانش‌آموزبسیجی در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل تحت فرماندهی فرماندهان شهیدش به این نظام و میهن اسلامی خدمت کرده است، به ظرفیت سپاه و آموزش و پرورش به‌عنوان دو نهاد بسیار مهم و اثرگذار کشور اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش با تربیت آینده‌سازان این جامعه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می‌کند و در این رابطه هدف مشترکی با نهاد انقلابی و مقتدر سپاه پاسداران دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در ادامه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک امانت الهی و فرصتی برای خدمت به مردم خواند و افزود: تمام تلاش بنده و فرهنگیان عزیز لرستان عمل به سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری وعنایت دولت وسایرارکان نظام است، خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد آموزش و پرورش لرستان با تعامل و همکاری سازنده با همه مسئولان و دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی ازجمله سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بتواند مسیر درستی را در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریل‌گذاری کرده و به‌دور از هرگونه حواشی به منویات مقام معظم رهبری واجرای سیاست‌های نظام و دولت در این زمینه عمل نماید.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین در دیدار با رئیس دانشگاه لرستان یکی‌از مؤلفه‌های روشن در حوزه کاری خود را همکاری خوب نهادهای مختلف در سطح استان عنوان کرد .
وی ارتباط دانشگاه و آموزش و پرورش را در جهت معرفی مطلوب وجهه عمومی استان لرستان حائز اهمیت دانست و گفت: در این مسیر سعی می‌کنیم تا آموزش و پرورش را در مسیر اصلی و تخصصی خود و به‌دور از سیاست‌زدگی پیش ببریم .
زینی‌وند آموزش و پرورش را پایه و اساس نهادهای اجتماعی نامید و اظهاکرد: در صورت موفقیت این نهاد توسعه استان به‌خوبی شکل خواهد گرفت.
خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان نیز در این دیدار، گفت: دانشگاه لرستان در زمینه علمی، پژوهشی و فرهنگی آماده همکاری با آموزش و پرورش است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد .

انتهای پیام

captcha