برپایی هم‌اندیشی سبک زندگی در خراسان‌ شمالی
کد خبر: 3716285
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

برپایی هم‌اندیشی سبک زندگی در خراسان‌ شمالی

گروه فرهنگی - دبیرشورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی از برگزاری هم‌اندیشی استانی سبک زندگی در مهرماه سال جاری در استان خبرداد.

دبیرشورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی: هم اندیشی استانی سبک زندگی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حسین فرخنده دبیرشورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی در جلسه علمی و مشورتی شورای فرهنگ  عمومی استان اظهارکرد:هم اندیشی استانی سبک زندگی همزمان با سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان و در ١٩ مهرماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: چهار کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی متشکل از صاحبنظران، فرهیختگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان به منظور پاسخگویی به سوالات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در استان در حوزه‌های مختلف فعال می شود.

فرخنده، مطالعه و مشخص کردن چالش‌ها بر اساس ظرفیت ها و هدف گذاری مشخص در راستای برگزاری هم اندیشی استانی سبک زندگی را مهم خواند،افزود: باید برای برگزاری هر چه بهتر این هم اندیشی در استان برنامه ریزی دقیق و منسجم  صورت پذیرد.

به گزارش ایکنا در ادامه اعضای کارگروه علمی و مشورتی شورای فرهنگ عمومی ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری این هم اندیشی در استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که برگزاری هم اندیشی سبک زندگی استانی در ١٩ مهرماه، برگزاری منظم جلسات هماهنگی به صورت هفتگی و تعیین دبیران کارگروه های منتخب هم اندیشی سبک زندگی از مصوبات این جلسه بود.

captcha