برگزاری رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان ویژه ماه رمضان
کد خبر: 3716289
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

برگزاری رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان ویژه ماه رمضان

گروه اجتماعی - رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان به مناسبت ماه مبارک رمضان، در رشته‌های مختلف ورزشی ویژه آقایان و بانوان در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان در رشته‌های مختلف ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان از سوی معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیئت‌های ورزشی هر رشته برگزار می‌شود.
رقابت‌های تکواندو ویژه آقایان از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و در قالب جام مولای عرشیان تا یکم خردادماه در مجموعه ورزشی کوثر ادامه دارد.
رقابت‌های بولینگ نیز در بخش انفرادی از 29 اردیبهشت تا سوم خرداد، خانوادگی از 5 تا 10 خرداد و اصحاب رسانه از 19 تا 22 خرداد در محل پارک کوهستانی صفه، ورودی تله کابین برگزار خواهد شد.
رقابت‌های تیراندازی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان نیز ویژه بانوان دوم خرداد و ویژه آقایان سوم خرداد در محل سالن تیراندازی امین در خیابان سعادت آباد برگزار می‌شود.
جام مولای عرشیان در ماه مبارک رمضان در رشته ووشو ویژه آقایان از 2 تا 4 خرداد در مجموعه ورزشی کوثر میزبان رقابت‌های ووشو است. علاقمندان برای آشنایی با برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان می‌توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha