آغاز رسمی مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه/ سه‌شنبه؛ اجرای نمایندگان کشورمان + فیلم و عکس
کد خبر: 3716331
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

آغاز رسمی مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه/ سه‌شنبه؛ اجرای نمایندگان کشورمان + فیلم و عکس

گروه مسابقات ــ ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد و طی قرعه‌کشی انجام شده، نمایندگان کشورمان در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق روز سه‌شنبه اجرا خواهند داشت.

آغاز رسمی مسابقات بین المللی ترکیه/ سه‌شنبه، اجرای نمایندگان کشورمان + فیلم

به گزارش ایکنا؛ مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشور ترکیه، شب گذشته 30 اردیبهشت(20 می) در مسجد فاتح شهر استانبول برگزار شد.
مراسم افتتاحیه پس از افطار شرکت‌کنندگان در هتل محل اقامت آغاز شد و پس آن مراسم قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان با حضور پنجاه نفر در رشته حفظ کل و شصت نفر در رشته قرائت تحقیق انجام شد.
این دوره از مسابقات امروز به طور رسمی در دو نوبت آغاز به کار خواهد کرد؛ مسابقات حفظ در نوبت ظهر از ساعت 12 تا 15 و مسابقات قرائت از ساعت 23 تا 1 بامداد به وقت استانبول برگزار می‌شود.
نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات روز سه‌شنبه، یکم خردادماه به قرائت و اجرای محفوظات خود خواهند پرداخت. محمدرضا احمدی، نماینده کشورمان در رشته حفظ ساعت 14 اجرا خواهد کرد و امید حسینی‌نژاد، نماینده کشورمان در رشته قرائت ساعت 12 شب به وقت محلی تلاوت خواهد کرد.
شرکت‌کنندگان طی چهار روز به رقابت خواهند پرداخت و مرحله نهایی رشته تلاوت روز جمعه 4 خرداد ماه و مرحله نهایی رشته حفظ کل روز شنبه 5 خردادماه برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود که ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استانبول با حضور 165 شرکت‌کننده از 60 کشور از جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا ۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

فیلم اعلام قرعه نمایندگان کشورمان


انتهای پیام

captcha