برگزاری جلسات قرائت و تفسیر قرآن در مجمع قاریان و حافظان قرآن خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3716341
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
در ماه رمضان صورت می گیرد؛

برگزاری جلسات قرائت و تفسیر قرآن در مجمع قاریان و حافظان قرآن خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن‌کریم خراسان‌جنوبی گفت: در ماه مبارک رمضان، هر شب در مجمع قاریان و حافظان قرآن‌کریم خراسان‌جنوبی، جلسه قرائت قاریان برتر استان همراه با تفسیر استاد بهنام برگزار می‌شود.

محمد الهی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن‌کریم خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مجمع قاریان و حافظان قرآن‌کریم خراسان‌جنوبی از سال ۱۳۶۷ تأسیس شده است.

برگزاری جلسات قرائت و تفسیر قرآن در مجمع قاریان و حافظان قرآن‌کریم خراسان‌جنوبی
وی افزود: این مجمع، در تمامی زمینه‌های حفظ قرآن، قرائت قرآن، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم فعالیت می‌کند.
مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی بیان کرد: اکثر حفاظ و قاریان استان در حقیقت وامدار مجمع قاریان هستند.
الهی با بیان اینکه این مجمع، یک مرکز غیرانتفاعی برای آموزش قرآن است، افزود: در ماه مبارک رمضان، هر شب در مجمع قاریان و حافظان قرآن‌کریم خراسان‌جنوبی، جلسه قرائت قاریان برتر استان همراه با تفسیر استاد بهنام برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: نرم‌افزارهای تقلید قرآن کریم در مجمع قاریان و حافظان قرآن‌کریم خراسان‌جنوبی تولید شده است و جلسه تفسیر استاد بهنام، هر هفته ساعت ۲۰ در مجمع قاریان و حافظان قرآن‌کریم خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن‌کریم خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پخش زنده یکی از نوآوری‌های مجمع بوده است، افزود: پخش زنده تفسیر استاد بهنام در وب‌سایت www.majma-khj.ir برنامه‌ریزی شده است و افراد می‌توانند این مراسم را در هر مکانی دنبال کنند.
الهی اظهار کرد: در حال حاضر زمین این مجمع برای ساخت آماده است و حتی پروانه ساخت آن نیز آماده است که اگر خیران کمک کنند می‌توانیم علاوه بر احداث ساختمان مجمع، دانشگاه علوم قرآن و حدیث را نیز در این مکان احداث کنیم.
انتهای پیام

 

captcha