نشست تبیین دستاوردهای قرآنی انقلاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3716346
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
یاراحمدی:

نشست تبیین دستاوردهای قرآنی انقلاب برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر ستاد مردمی گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی از برگزاری نشست تبیین دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی در نمایشگاه قرآن خبر داد.

نشست تبیین دستاوردهای قرآنی انقلاب برگزار می‌شود

ولی یاراحمدی، دبیر ستاد مردمی گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به برگزاری نشست «تبیین دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی»، گفت: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، یک جنبش مردمی شکل گرفته است و برپایی این نشست در راستای این جنبش است.
وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، دستاوردهای بسیار خوبی به همراه داشته است، افزود: بر همین اساس، نشستی برنامه‌ریزی شده است تا دستاوردهای قرآنی چهل سال انقلاب اسلامی تبیین شود.
یاراحمدی بیان کرد: با دعوتی که از اساتید و پیشکسوتان قرآنی به عمل آمده است، در بخش‌های مختلف به این موضوع پرداخته خواهد شد. ان‌شاالله خواهیم توانست با نگاه و نظر اساتید و جامعه قرآنی که شکل‌دهنده جنبش مردمی بازگشت دوباره قرآن پس از انقلاب اسلامی بوده‌اند، مروری بر این دوره چهل‌ساله داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اینکه رویدادهای مهم قرآنی پس از انقلاب اسلامی به عنوان فعالیت‌های مولود انقلاب، شکل گرفته است، اذعان کرد: فعالیت‌هایی که درگذشته در کشور اجرا می‌شد به شکل بسیار زیادی رشد کرده و در مقایسه با دیگر کشورهای اسلامی با سرعت بسیار افزون‌تری در پیشرفت فعالیت‌های قرآنی حرکت کرده‌ایم که این مرهون حرکت رهبری قرآنی بود که انقلاب را بر مبنای مفاهیم قرآنی شکل دادند. خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری، یک مهندسی نوینی در فعالیت‌های قرآنی داشتیم که همین باعث شد تا سطح بالای رشد فعالیت‌های قرآنی را شاهد باشیم.
یاراحمدی اظهار کرد: بر همین اساس این نشست روز دوشنبه، 31 اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 در مصلای امام خمینی(ره) و با حضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha