نرم افزار قرآنی «آوای نور» به بازار عرضه شد
کد خبر: 3716347
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

نرم افزار قرآنی «آوای نور» به بازار عرضه شد

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ نرم افزار قرآن آوای نور با امکانات پیشرفته همچون دانشنامه جامع موضوعي قرآن (با بیش از ۸۸۰۰۰ رکورد موضوع و زیر موضوع) برای اولین بر روی موبایل است به شکل رایگان عرضه شده است.

به گزارش ایکنا از قم، نرم افزار قرآنی «آوای نور» با قابلیت های جدید در عرصه ارایه مباحث فرهنگی قرآنی به طراحی و عاملیت سید مهدی رئیس زاده ارایه شده است.
‌این نرم افزار درعین سادگی و زیبائی دارای امکانات پيشرفته و مختلفی همچون :دانشنامه جامع موضوعي قرآن (با بیش از 88000 رکورد موضوع و زیر موضوع) برای اولین بر روی موبایل، ترجمه و تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی می باشد.
ترجمه و تفسیر نمونه آیت الله العظمی مکارم شیرازی؛ ترجمه تفسیر المیزان منطبق با کتب چاپی آن بهمراه آدرس هر صفحه و جلد، امکان چاپ مستقیم تفاسیر بروی چاپگر به صورت بی سیم امکانات ویژه قرائت مخصوص افرادی که می خواهند برای روانخوانی و حفظ قرآن استفاده نمایند مانند،‌ ‌تنظیم تکرار قرائت هر آیه؛ تنظیم تکرار قرائت سوره؛ امکان ایجاد وقفه بین قرائت هر آیه و...؛ امکان ارسال آیه ، صفحه ، حزب و جزء مخصوص مدیران کانال های قرآنی جهت انتشار در کانالها و...؛امكان دانلود صوت كامل قرآن ، سوره يا لحظه اي قرائت 19 قاری مطرح دنیا را دارد که از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار می آیند.
در این قرآن سعی شده است تا کاربر با حداکثر 2 کلیک به سوره مورد نظر خود دسترسی پیدا کند و محیط نرم افزار جذاب و ساده باشد. از این رو شما براحتی می توانید از داخل هر سوره به حزب ها ، جزء ها و صفحات مختلف قرآن دسترسی پیدا نماید.
نرم افزار قرآن آوای نور کاملا رایگان بوده و دارای هیچ گونه تبلیغاتی نمی باشد؛ گفتنی است با جستجوی عبارت «قرآن آوای نور» در فروشگاه‌های بازار و مایکت می‌توان نرم‌افزار را پیدا کرد و یا مستقیماً با با كليک بر روي لینک‌های ذیل آن را دانلود نمود: فروشگاه کافه بازار؛ http://cafebazaar.ir/app/?id=SMR.Quran.Noor&ref=share و فروشگاه مایکت :http://myket.ir/app/SMR.Quran.Noor/
انتهای پیام

captcha