روستای صاحب‌الزمان(عج) خرم‎آباد؛ دهکده ایثار و شهادت
کد خبر: 3716349
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
یوسفیان مطرح کرد:

روستای صاحب‌الزمان(عج) خرم‎آباد؛ دهکده ایثار و شهادت

گروه فرهنگی ـ معاون سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از ساخت فیلم کوتاه روستای شهیدپرور صاحب‌الزمان(عج) خرم‎آباد خبرداد و گفت: روستای صاحب‌الزمان (پیرجد) دهکده ایثار و شهادت است؛ روستایی که ۷۶ شهید و ۳۵۰ جانباز را به انقلاب تقدیم کرده است.

ساخت فیلم و کلیپ روستای شهیدپرور صاحب‌الزمان(عج)خرم‎آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی یوسفیان، معاون سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز، 31 اردیبهشت در جمع خبرنگاران، گفت: فیلم کوتاهی جهت معرفی روستای شهیدپرور صاحب‌الزمان(پیرجد) از توابع شهرستان خرم‌آباد که ۷۶ شهید و ۳۵۰ جانباز را تقدیم انقلاب کرده است، ساخته می‌شود.
وی با بیان این‌که روستای «پیرجد» دومین روستای کشور از نظر تقدیم شهدا در هشت سال دفاع مقدس است، افزود: دلیرمردان این روستا در دوران جنگ تحمیلی همچون دیگر جوانان ایران زمین، لبیک‌گویان به ندای ولی و مقتدای خویش حضرت امام خمینی(ره) برای دفاع از ارزش‌های ملی و مذهبی خود راهی مناطق جنگی شدند.
یوسفیان با اشاره به موقعیت جغرافیای این روستا که در ۳۰ کیلومتری جنوب خرم‌آباد واقع شده است، گفت: مردم این روستا در عملیات‌های مختلف حضور فعالی داشتند که تعداد زیادی از این عزیزان به مقام والای شهادت نائل آمدند.
وی عنوان کرد: روستای صاحب‌الزمان (پیرجد) دهکده ایثار و شهادت است؛ روستایی که ۷۶ شهید و ۳۵۰ جانباز را به انقلاب تقدیم کرده است.
وی به ساخت کلیپ چهار دقیقه‌ای روستای صاحب‌الزمان(پیرجد) اشاره کرد و گفت: این کلیپ به‌وسیله تصاویر هوایی ساخته و با زیرنویس فارسی و انگلیسی به معرفی این روستا می‌پردازد.

انتهای پیام

captcha