آموزش مهارت‌های زندگی در رادیو قرآن
کد خبر: 3716354
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

آموزش مهارت‌های زندگی در رادیو قرآن

کانون خبرنگاران نبأ ــ برنامه «زندگی کنیم» با هدف آموزش مهارت‌های زندگی با توجه به آموزه‌های قرآن کریم هر روز از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان می‌شود.

آموزش مهارت‌های زندگی در رادیو قرآن

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، برنامه «زندگی کنیم» به‌منظور تبیین و توضیح مهارت‌های قرآنی برای داشتن زندگی خوب با توجه به ذکر یک آیه روزهای شنبه تا پنجشنبه تقدیم مخاطبان رادیو قرآن می‌شود.
مهارت‌های گوناگونی برای زندگی خوب وجود دارد که لازم است این مهارت‌ها بر اساس آیات قرآن تبیین شود. همچنین در هر برنامه به مهارت‌هایی همچون رشد هویت و داشتن هدف، روابط بین فردی، برقراری رابطه مؤثر، تصمیم‌گیری، تفکر خلاق و... با استناد به آیات قرآن کریم پرداخته خواهد شد.
بر اساس این گزارش، تبیین راهکارهای عملی برای زندگی خوب قرآنی، مرور مهارت‌های زندگی خوب بر اساس آیات قرآن کریم، ذکر آیاتی که هر کدام مهارتی را به ما آموزش می‌دهد و تبیین راه‌های عمل کردن به آیات و کاربردی کردن آن‌ها در زندگی از جمله اهداف این برنامه است.
یادآور می‌شود، این برنامه کاری است از گروه علوم قرآنی که به تهیه‌کنندگی رضا صفری و کارشناسی مهدی رستمی، روزهای شنبه تا پنجشنبه، ساعت ۱۱:۴۰ به مدت ۵ دقیقه از رادیو قرآن پخش می‌شود.
امیر کرمی
انتهای پیام

captcha