۸۳ مبلغ به نقاط مختلف شهرستان قاین اعزام می‌شوند
کد خبر: 3716366
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
طی ماه رمضان؛

۸۳ مبلغ به نقاط مختلف شهرستان قاین اعزام می‌شوند

گروه معارف - رئیس تبلیغات اسلامی قاینات از اعزام ۸۳ مبلغ به نقاط مختلف شهرستان همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

83 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان قاین اعزام می شوند

حجت الاسلام احمد علیپور، رئیس تبلیغات اسلامی قاین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: 83 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان قاینات اعزام می‌شوند.
وی افزود: از این تعداد، 50 نفر از مبلغین مستقر، طرح هجرت و بومی و مابقی از روحانیون اعزامی از قم و مشهد هستند.
وی با بیان این که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ایجاد تحول در درون انسان و همچنین در جامعه است، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مبلغین با حضور در مساجد و محافل قرآنی برنامه‌های مختلفی همچون برپایی سه وعده نماز جماعت،برگزاری حلقه‌های معرفتی و محافل تفسیر و قرائت قرآن را برگزارخواهند کرد.
رئیس تبلیغات اسلامی قاین ادامه داد: برپایی مجالس دعا و سخنرانی روحانیون پیرامون سیره عملی و فضایل اهل بیت، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی‌فقیه در جامعه، تبیین فرهنگ مقاومت و احیای امر به معروف و نهی از منکر، ترویج سبک زندگی اسلامی، ترویج ازدواج آسان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پرداختن به اهمیت حجاب و عفاف و برگزاری گفتمان‌های دینی و تبیین شعار سال یعنی حمایت و تولید از کالای ایرانی، از مهمترین برنامه‌های روحانیون اعزامی در ماه مبارک است.
علیپور با بیان اینکه 500 جلسه قرآنی در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان قاینات برگزار می‌شود، اظهار کرد: از این تعداد 180 محفل در شهر قاین و مابقی در روستاها برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه محوری سی شب با قرآن هر شب راس ساعت 21 در محل امام زاده زید و مسجد جامع قاین در حال برگزاری است.
رئیس تبلیغات اسلامی قاین یادآور شد: در ایام مبارک ماه رمضان محافل و مجالسی در 100 مسجد شهرذستان قاین برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

captcha