تجلیل از خبرنگار افتخاری ایکنا در رباط کریم
کد خبر: 3716370
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

تجلیل از خبرنگار افتخاری ایکنا در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان رباط کریم از خبرنگار افتخاری ایکنا تجلیل شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان رباط کریم در سال حمایت از کالای ایرانی به مناسبت بزرگداشت هفته روابط عمومی با حضور مدیران روابط عمومی های ادارات این شهرستان روز گذشته، 30 اردیبهشت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه، سیدمهدی ساداتی، فرماندار رباط کریم، عنوان کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین، نقش واسطه بین مردم و نظام را به عهده دارند.
وی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر لزوم ارتقای روحیه نشاط و امید در جامعه، ابراز داشت: انعکاس عملکرد، دستاوردها و خدمات صادقانه مسئولین به مردم عامل مؤثری در ارتقای نشاط عمومی در جامعه بوده و این امر مهم بر عهده روابط عمومی‌هاست و باید در این زمینه اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، در این جلسه از منوچهر جلیلی، مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی و خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha