تکریم ارباب رجوع مصداق امر به معروف است
کد خبر: 3716391
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

تکریم ارباب رجوع مصداق امر به معروف است

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مصادیق امر به معروف در ادارات، تکریم ارباب رجوع است؛ اگر در محیط کار، خود و دیگران را ملزم به رفع مشکل ارباب رجوع کردیم، امر به معروف کرده‌ایم.

«تکریم ارباب رجوع» مصداق امر به معروف است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: معروف‌ها و منکرات طیف وسیعی را دربرمی‌گیرند فلذا نمی‌توان آن را محدود به اعمال خاصی کرد.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ورود جدی داشته باشند، به این معنا که نسبت به ترویج معروف‌ها و کاهش منکرات حساسیت و احساس مسئولیت داشته باشند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: یکی از مصادیق امر به معروف در ادارات، تکریم ارباب رجوع است؛ اگر در محیط کار، خود و دیگران را ملزم به رفع مشکل ارباب رجوع کردیم، امر به معروف کرده‌ایم.
وی افزود: اگر در محیط کار، از زیر کار در می‌روند، مشکلات و خواسته‌های ارباب رجوع را نادیده می‌گیرند و در قبال آن احساس مسئولیت نمی‌شود، این یعنی نتوانسته‌ایم در آن محیط امر به معروف و نهی از منکر کنیم.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر، اصلاح افراد جامعه را در پی خواهد داشت که به دنبال آن، قسط و عدل که غایت همه انبیاء الهی است، پدیدار خواهد شد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان، عنایت بیشتری نسبت به این فریضه الهی داشته باشند و ارباب رجوع را که در این ماه روزه‌دار است، بیش از پیش تکریم کنند.

انتهای پیام

captcha