استقبال کمیته امداد از نهادینه کردن ورزش‌های همگانی در بین مددجویان
کد خبر: 3716420
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
محمدی‌فارسانی مطرح کرد:

استقبال کمیته امداد از نهادینه کردن ورزش‌های همگانی در بین مددجویان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به استقبال از نهادینه کردن ورزش‌های همگانی در بین خانوارهای مددجو و کارکنان این نهاد، گفت: توسعه ورزش در مسیر توانمندسازی و پرورش نسل جوان انقلابی از وظایف امداد است .

استقبال کمیته امداد از نهادینه کردن ورزش‌های همگانی در بین مددجویان

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان در نشست هم‌اندیشی توسعه ورزش‌های همگانی لرستان امروز، 31 اردیبهشت در کمیته امداد لرستان برگزار شد، با اشاره به استقبال از نهادینه کردن ورزش‌های همگانی در بین خانوارهای مددجو و کارکنان این نهاد، گفت: توسعه ورزش در مسیر توانمندسازی و پرورش نسل جوان انقلابی از وظایف امداد است .
وی افزود: کمیته امداد آمادگی لازم را جهت ایجاداشتغال در زمینه ورزش‌های همگانی و کسب مهارت برای خانوارهای تحت حمایت را دارد.

فراگیر کردن ورزش در بین آحاد جامعه؛ از اهداف هیئت ورزش‌های همگانی

تیمور احمدی، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی لرستان نیز در این نشست به فعالیت 53 رشته ورزشی در این هیئت اشاره کرد و گفت: فراگیر کردن ورزش در بین آحاد جامعه از اهداف هیئت ورزش‌های همگانی است.
وی به اماکن ورزشی دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: این هیئت آمادگی لازم جهت نگهداری و بهره‌برداری مناسب از این اماکن را دارد.
احمدی اضافه کرد: هیئت ورزش‌های همگانی در راستای توان‌افزایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آمادگی لازم را در زمینه برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری با شرایط خاص دارد.

انتهای پیام

captcha