برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کارکنان راه‌آهن
کد خبر: 3716431
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کارکنان راه‌آهن

گروه مسابقات ــ دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ‌تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ برگزاری مسابقات حفظ، قرائت، درک مفاهیم قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در حوزه ترویج آموزه‌های دینی ـ قرآنی در سراسر شرکت راه‌آهن جمهوری اسلای ایران با فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس و درک بيشتر کارکنان با قرآن کریم و مفاهیم تعالی‌بخش آن و همچنین نشر و بسط فضای معنوی در محیط‌های کاری همواره مورد توجه بوده است.

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن راه آهن جمهوری اسلامی
در همین راستا، دوازدهمین دوره ‌مسابقات قرآن، غدیر و اذان ویژه کارکنان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و اعضای خانواده‌های آنان(‌در بخش آقایان و بانوان) در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، درک مفاهیم و مسابقه غدير شامل(حفظ خطبه غدير، پاسخ به سؤالات طرح شده غدير) و اذان برگزار می‌شود.
مرحله مقدماتی رشته‌های قرائت‌(تحقيق، ترتيل) و سطوح مختلف حفظ ویژه آقایان و بانوان توسط ادارات کل مناطق راه‌آهن با همکاری تیم داوری منتخب شامل نماينده مرکز آموزش و تحقيقات، نماينده ستاد هماهنگی تبليغات اسلامی، نماينده دفتر روابط عمومی و داوران دعوت شده از قاريان مطرح استان مربوطه و...) برپا خواهد شد.
یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی این مسابقات از 25 تیرماه تا 27 ‌همین ماه در دو بخش شفاهی و کتبی با حضور متسابقان و مرحله نهایی نیز از تاریخ هشتم تا دهم شهریور‌ماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha