برگزاری جلسات انس با قرآن در بیش از ۶۰ بقعه متبرک و امامزاده کرمان
کد خبر: 3716456
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
فاطمی اعلام کرد:

برگزاری جلسات انس با قرآن در بیش از ۶۰ بقعه متبرک و امامزاده کرمان

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: جلسات انس با قرآن، ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی قرآن کریم در بیش از ۶۰ بقعه متبرک و امامزاده سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان دیروز دوشنبه، 31 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های قرآنی و طرح ضیافت الهی ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: جلسات انس با قرآن، ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی قرآن کریم در بیش از 60 بقعه متبرک و امامزاده سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.
وی افزود: دهم ماه رمضان روز وفات حضرت خدیجه(س) برنامه‌های ویژه‌ای به منظور گرامیداشت خدمات این بانوی اسلامی تدارک دیده شده که یکی از آنها با عنوان «مادر امت» با حضور مادران و همسران شهدا در بقاع متبرکه است.
حجت‌الاسلام فاطمی عنوان کرد: به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد که با شب‌های قدر همزمان است، ویژه برنامه‌هایی در باقع متبرک دیده شده از جمله امامزاده محمد(ع) شهر کرمان که همزمان با نماز مغرب و عشا و افطاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمان گفت: توزیع 15 تا 20 هزار وعده افطاری ساده در امامزاده‌ها، مجامع و محافل قرآنی، مساجد حواشی شهر کرمان در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به وقف برای توسعه فرهنگ قرآن و وقف مصحف قرآن اشاره داشت و گفت: راه‌اندازی خیمه‌های معرفت در راستای پاسخگویی به سوالات شرعی، تصحیح قرائت نماز و ... در برنامه‌های اداره کل اوقاف است.
وی تأکید کرد: «کریم آل‌طه، امام حسن مجتبی(ع)» عنوان برنامه‌ای است که همراه با سفره‌های کریمانه مذهبی و کمک‌های مردمی در بقاع متبرکه به مناسبت ولادت امام حسن(ع) اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha