اعتیاد سرمنشا بسیاری از هم گسیختگی‌های اجتماعی است
کد خبر: 3716484
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

اعتیاد سرمنشا بسیاری از هم گسیختگی‌های اجتماعی است

گروه اجتماعی- جانشین انتظامی شهرستان بافق در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعی و كاهش آسيب‌های اجتماعی از جمله مصرف مواد مخدر به شهروندان هشدار داد و گفت: اعتیاد سرمنشاء بسیاری از هم گسیختگی‌های اجتماعی است.

به گزارش ایکنا از یزد  به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ عباسعلی رضایی، جانشین انتظامی شهرستان بافق در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و كاهش آسيب هاي اجتماعي از جمله مصرف مواد مخدر به شهروندان هشدار داد و اظهار کرد: اعتياد سرمنشاء بسياري از آشفتگي‌ها و از هم گسيختگي‌هاي اجتماعي است و آن كس كه در ابتداي مسير اعتياد احساس بزرگي مي‌كند، ديري نمي‌پايد كه حقارت را احساس كند.
سرهنگ رضایی ادامه داد: فشار گروه دوستان و همسالان، يكي از عوامل مهم‌ مصرف مواد اعتيادآور در سن نوجواني است که والدین باید در فرزندانشان اين باور را ايجاد كنند كه «مصرف مواد اعتيادآور، شرط شاد بودن نيست؛ اما بزرگ‌ترين آفت براي آن، هست» و این خانواده است که مهمترین و اساسی ترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد جوانان به موادمخدرایفا می کند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه، اعتیاد جلوه های زیبای زندگی را به یغما می برد، یادآورشد: تلاش براي تجربه كردن مصرف مواد مخدر، مثل بازي و سرگرمي است که در پایان به اعتیاد می انجامد و راه فرار ازآن سخت است.

انتهای پیام

 

captcha