نتایج آزمون دوره تربیت داور مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری اعلام شد
کد خبر: 3716497
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

نتایج آزمون دوره تربیت داور مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری از اعلام نتایج آزمون ورودی دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در این استان خبرداد.

نتایج آزمون دوره تربیت داور مسابقات قرآن در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: این اداره تلاش دارد تا با آموزش داوری مسابقات قرآن کریم و ارتقاء مهارت و سطح علمی داوران، سنجش و ارزیابی مسابقات با شیوه ای نوین و علمی صورت پذیرد و از طریق تربیت داوران ماهر و کارآزموده قرآنی، گامی بلند در مسیر برقراری عدالت در تمامی سطوح مسابقات قرآنی برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در شهرکرد برگزار می شود، گفت: این دوره آموزشی در سه بخش تجوید، صوت و لحن برگزار می شود.
تقی پور با اشاره به برگزاری آزمون ورودی دوره تربیت داور عمومی قرآن کریم روز پنجشنبه 30 فروردین در سالن اجتماعات اداره امور قرآنی استان افزود: این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزاری شد و فایل های صوتی و پاسخنامه های شرکت کنندگان برای داوری به سازمان دارالقرآن کشور ارسال شد .
سرپرست اداره امور قرآنی ادامه داد: 50 نفر از فعلان و مربیان قرآن در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 25 نفر برای شرکت در دوره آموزشی تربیت داور که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود ، پذیرفته شدند.
وی با اشاره به اینکه 18 نفر در رشته تجوید و 7 نفردر رشته صوت و لحن موفق به ورود در دوره آموزشی تربیت داور شدند تصریح کرد: شركت كنندگان در دوره در صورت كسب حد نصاب نمرات در دو بخش آزمون‌هاي كتبي و داوري عملي در رشته مربوطه علاوه بر دريافت گواهينامه داوري ، مجوز داوري در استان را دريافت می کنند.
تقی پور در پایان افزود: شرکت کنندکان در آزمون ورودی دوره تربیت داور عمومی قرآن کریم برای کسب اطلاع از نتیجه خود با شماره تلفن های 33347620 یا 33348096 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

captcha