سطح دانش و مهارت قرآنی خود را آنلاین بسنجید و هدیه بگیرید/ استقبال چشمگیر قرآنیان جوان
کد خبر: 3716526
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

سطح دانش و مهارت قرآنی خود را آنلاین بسنجید و هدیه بگیرید/ استقبال چشمگیر قرآنیان جوان

گروه فناوری اطلاعات ــ بازدیدکنندگان بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور در مسابقه «سنجش دانش و مهارت‌های قرآنی» ضمن ارزیابی سطح دانش و مهارت قرآنی خود هدیه دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مسابقه «سنجش دانش و مهارت‌های قرآنی» از جمله اقدامات جالب کمیته آموزش و پژوهش بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که با رویکرد علمی و آموزشی اقدام به جذب و ترویج فرهنگ قرآنی در میان بازدید‌کنندگان نمایشگاه کرده است.

در این مسابقه‌ افراد می‌توانند بر اساس علاقه و سطح دانش و مهارت قرآنی خود از بین یکی از بخش‌های سنجش دانش و مهارت خواندن، فهمیدن و حفظ قرآن کریم یک رشته را انتخاب کرده و در صورت شرکت و برنده شدن، هدیه بن نقدی خرید از نمایشگاه دریافت کنند.

ازجمله ویژگی‌های این مسابقه انجام آزمون در بستر نرم‌افزار و به صورت آنلاین است. بدین معنا که شرکت‌کننده در بخش «فهم و حفظ قرآن» پس از استقرار در جایگاه مسابقه، در مدت زمان مشخصی، فرصت دارد به سوالاتی که توسط نرم‌افزار مطرح می‌شود، پاسخ داده و در نهایت نتیجه آزمون خود را مشاهده کند.

در بخش «خواندن قرآن» نیز شرکت‌کننده پس از استماع الگوی تلاوت که توسط سامانه به نمایش گذاشته می‌شود باید به‌صورت مشابه آن، اجرا کند. این بخش از مسابقه مورد استقبال بسیار خوب بازدید‌کنندگان مواجه شده است.

‌شرکت کنندگان در بخش درست خوانی نماز در پنج سطح خواندن حمد و سوره، اذکار واجب، اذکار مستحب، فصیح‌خوانی و نکات تجویدی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. همچنین در بخش روان‌خوانی و فصیح‌خوانی قرآن کریم در پنج سطح روخوانی، روان‌خوانی، روان‌خوانی پیشرفته، فصیح‌خوانی و فصیح‌خوانی پیشرفته شرکت‌کنندگان مسابقه خواهند داد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه قرآنی می‌توانند هر شب از ساعت ١٧ تا ٢٣ با مراجعه حضوری به غرفه برگزاری «مسابقه سنجش دانش و مهارت های قرآنی»، واقع در ابتدای ورودی شبستان اصلی مصلا اقدام به ثبت‌نام و دریافت نوبت جهت شرکت در رشته مورد علاقه خود کنند.

یادآور می‎شود بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 29 اردیبهشت تا 14 خردادماه 97 در فضایی بالغ بر 50 هزار متر مربع در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا است.

انتهای پیام

captcha