برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی، تناسب منطقی و ذاتی با رسالت دانشگاه دارد
کد خبر: 3716566
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی، تناسب منطقی و ذاتی با رسالت دانشگاه دارد

گروه اجتماعی- عضو هیئت داوران مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در اردبیل گفت: مسابقات مناظره دانشجویی موجب ایجاد فضای مناسب برای گفتمان و دریچه ای برای ایجاد بسترهای شناخت خود می شود.

برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی، تناسب منطقی و ذاتی با رسالت دانشگاه داردمحسن علایی، در گفت وگو با ایکنا از اردبیل گفت: بایستی از مناظره های دانشجویی جهت ایجاد بسترهای مناسب جهت هدایت دانشگاه ها به سمت نشر و نمای بالندگی فکری، علمی، ارزشی و فرهنگی استفاده شود.
محسن علایی، دانشگاه را منبع و منشأ تراوش فضیلت به سمت جامعه عنوان و تصریح کرد: مناظره قدرت تشخیص و تحمل نظرات متقابل را افزایش می دهد و اهداف دانشگاه را برای رسیدن به آرمان ها هدایت می‌کند و از هر حیث تناسب منطقی و ذاتی با رسالت دانشگاه دارد.
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان اردبیل ادامه داد: پیشنهاد می شود قبل از برگزاری مسابقات مناظره، آزمون های غربالگری و اطلاع رسانی مناسب برای هر رشته و هر طیفی صورت گیرد تا دانشجویان از نحوه و قوانین برگزاری این مناظره ها آشنا شوند.
علایی یادآور شد: بایستی تعداد مخاطبان و علاقه مندان به این مناظره ها بیشتر شود و همچنین شرکت کنندگان از آیین نامه ها و آیتم های امتیاز در مناظره بیشتر آگاهی یابند تا شاخص ها را برای رقابت بهتر رعایت و با آمادگی و توانمندی بیشتر وارد رقابت شوند.
وی با بیان اینکه سطح برگزاری مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان خوب و قابل قبول است خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی مناسب از شاخص ها و آشنایی با نحوه دفاع از گزاره های تعیین شده بین دانشجویان می توان سطح برگزاری و تعداد علاقه مندان به شرکت در اینگونه مسابقات افزایش داد.
انتهای پیام

captcha