پيام تسليت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پي رحلت امام جمعه سابق اروميه
کد خبر: 3716589
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

پيام تسليت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پي رحلت امام جمعه سابق اروميه

گروه اجتماعی - حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در پي رحلت امام جمعه سابق اروميه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در پي رحلت حجت الاسلام حسنی، امام جمعه سابق اروميه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله وانا اليه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

خبر رحلت عالم مجاهد و منادی اخلاق و تقوا ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه موجب تاثر و تالم فروان گردید.
خدمات ارزشمند و ماندگار این عالم بزرگ در طول عمر پر برکت خود به جهان اسلام ، عالم تشیع و همچنین بیش از نیم قرن مجاهدت نستوه چریکی ایشان در دوران پیش از انقلاب و سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برای تثبیت نظام اسلامی فراموش شدنی نیست.
این ضایعه را به حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی ، جامعه روحانیت و پیروان راستین حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه ، شیعیان اهل بیت(علیهم السلام) و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

انتهای پیام

captcha