بازارچه دستاوردهای کمیته امداد خراسان‌شمالی آغاز به کار کرد
کد خبر: 3716605
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

بازارچه دستاوردهای کمیته امداد خراسان‌شمالی آغاز به کار کرد

گروه اجتماعی - هفتمین نمایشگاه و بازارچه دستاوردها و توانمندی های مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی در ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد.

بازارچه دستاوردهای کمیته امداد خراسان‌شمالی آغاز به کار کرد

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و توانمندی مددجویان تحت حمایت این نهاد در 40غرفه دایر شده است.

وی با اشاره به بازگشایی این نمایشگاه در محل شهربازی بجنورد، ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای مددجویان استان تا پایان ماه مبارک رمضان دایر بوده و علاقمندان می توانند از ساعت 20 تا 24 شب از آن بازدید کنند.

اهرابی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه حلقه اتصال تولیدکنندگان به بازاریان و اصناف است، افزود: بازاریابی و عرضه محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال‌ مددجویان از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان و تولیدکنندگانی که از تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد برای توسعه کارگاه‌های تولیدی خود استفاده کرده‌اند، محصولات خود را با تخفیف ٢۰ درصدی در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

اهرابی گفت:در این نمایشگاه انواع طرح‌های اشتغال در زمینه تولید مبلمان و سرویس خواب، صنایع چوب، تولید کالاهای چرمی دست‌دوز و مجموعه طرح‌های مشاغل خانگی خرد در بخش‌های هنرهای صنایع‌دستی، گلیم‌بافی، بسته‌بندی محصولات و سبزی‌ها و قالی‌بافی به نمایش گذاشته شده است.

وی توانمندسازی خانوارهای مددجوی تحت حمایت این نهاد در زمینه فرهنگی و اقتصادی را یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد برشمرد، افزود: طی سال گذشته دو هزار و ۴۰۰ طرح اشتغال بااعتبار 500 میلیارد ریال برای مددجویان این نهاد اجراشده  که زمینه اشتغال سه هزار نفر از مردم این استان را فراهم کرده است.

captcha