استفاده از بیلبوردهای سطح شهر در راستای تبلیغات فرهنگی و قرآنی
کد خبر: 3716627
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز/

استفاده از بیلبوردهای سطح شهر در راستای تبلیغات فرهنگی و قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: پیشنهاد داده‌ایم بیلبوردهایی که در نقاط اصلی شهر قرار دارند، فقط به تبلیغات تجاری اختصاص داده نشود و از شهرداری خواسته‌ایم سهم مشخصی برای کارهای فرهنگی و قرآنی قرار داده شود.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز شب گذشته 31 اردیبهشت ماه در غرفه خبرگزاری ایکنا در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی شورای شهر متولی سیاست‌گذاری، در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی، ورزشی مربوط به شهر اهواز است، گفت: معاونت فرهنگی شهرداری اهواز، روابط عمومی و دیگر سازمان‌هایی که فعالیت‌های فرهنگی دارند به طور مستقیم زیر نظر این سیاست‌گذاری‌ها انجام وظیفه می‌کنند.

موسی‌پور عنوان کرد: کمیسیون فرهنگی فعالیت‌های قرآنی را در قالب هم‌افزایی با دستگاه‌های مسئول در این عرصه همچون ارشاد، تبلیغات، آموزش و پرورش پشتیبانی می‌کند. قصد داریم در پی هم‌افزایی با این نهادها که به طور مستقیم متولی کار قرآنی هستند یک کار عمومی قرآنی را در سطح شهر به عنوان شهر قرآنی ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر و همزمان با ماه رمضان هر شب یک محفل قرآنی در مناطق مختلف اهواز با حضور قاریان بین‌المللی در حال برگزاری است که اینها نتیجه همان سیاست‌گذاری‌ها است. برخی از محلات اهواز  قطب قرآنی و تواشیح و ابتهال کشور و در سطح بین‌المللی است و باید حمایت شوند.

وی با تاکید بر اینکه ما متولی مستقیم کار تخصصی قرآنی نیستیم اما به لحاظ عمومی به این نتیجه رسیدیم که شورا میزبان متولیان قرآنی باشد، گفت: کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز از نظر بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی از فعالیت‌های قرآنی حمایت می‌کند و این حمایت در حال حاضر با افزایش بودجه قرآنی بیشتر خواهد بود.

موسی پور گفت: در تعطیلات عید تصاویر شهدا که در مسیر ورودی شهر بود بازسازی کامل کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهوازتصریح کرد: پیشنهاد داده‌ایم بیلبوردهایی که در نقاط اصلی شهر قرار دارند، فقط به تبلیغات تجاری اختصاص داده نشود و از شهرداری خواسته‌ایم سهم مشخصی برای کارهای فرهنگی و قرآنی قرار داده شود.

انتهای پیام

 

captcha