برگزاری مسابقه «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن» در یزد
کد خبر: 3716639
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

برگزاری مسابقه «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» در استان خبر داد.

برگزاری مسابقه «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن» در یزد

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» در استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حمایت خیر محترم محمدمحسن امتیازی در سطح استان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به توزیع برگه‌های این مسابقه در سطح مساجد، مؤسسات،خانه‌های قرآن و جلسات قرائت قرآن کریم افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا پایان خرداد ماه فرست دارند نسبت به ارائه پاسخنامه به دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها اقدام کنند.
وی با بیان اینکه سؤالات مسابقه از قرآن کریم ترجمعه حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان طراحی شده است گفت: منبع مسابقه به همراه سوالات در پورتال تبیان یزد به نشانی www.tebyanyazd.ir قابل دسترسی است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به ۱۱۴ نفر از افرادی که به تماسی سؤالات پاسخ صحیح بدهند، به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله ربع سکه بهار آزادی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه، اقلام فرهنگی و. .. اهدا می‌شود.
وی تصریح کرد: قرعه کشی مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» نیمه اول تیرماه برگزار و از نفرات برتر طی مراسمی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

captcha