اعتمادی به اروپا نیست
کد خبر: 3716738
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

اعتمادی به اروپا نیست

گروه سیاست- امام جمعه رزن گفت: نباید دلبسته مذاکرات ثانویه شد، چون اروپایی ها نیز به دنبال منافع خود هستند و با برآورده شدن آن، همه قول و قرارهای خود را فراموش می‌کنند.

به گزارش ایکنا از همدان، سید عبدالعظیم مولازاده امام جمعه رزن اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبری، که به اروپا هم در این مسئله برجام مانند امریکا اعتمادی نیست باید هوشیار بود چراکه در طول این چهار دهه بعد از انقلاب اروپا همواره علیه ایران و در کنار امریکا بوده است.
وی افزود: نباید دلبسته مذاکرات ثانویه شد، چون آنها نیز به دنبال منافع خود هستند و با برآورده شدن آن ، همه قول و قرارهای خود را فراموش کرده‌اند.
امام جمعه رزن با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در این مسئله باید با یک ضمانت قوی و عملی از اروپا، وارد بحث شوند، گفت: هرچند که باز هم اعتمادی به اروپا نیست و خلف وعده وجود دارد.
وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران باید با جدیت هر چه بیشتر و با تبعیت از رهنمودهای رهبری با کشورهای اروپایی گفت‌وگو کند، تصریح کرد: ایران اسلامی ثابت کرد اهل منطق است، اهل مذاکره است و همیشه بر عهدهای خود پایبند است.
مولازاده تاکید کرد: تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی، اتحاد و همدلی و تکیه بر توان داخلی است، گفت: مسئولان ما باید به جای تخریب یکدیگر و سردادن شعارهای تفرقه انگیزه، اتحاد پیشه کرده و برای آبادانی کشور و بهبود وضعیت اقتصادی اجتماعی و فرهنگی مردم بکوشند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام

captcha