حضور مؤسسه «نورالایمان» در نمایشگاه قرآن اهواز/ تجلیل از نخبگان آزمون سراسری
کد خبر: 3716758
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

حضور مؤسسه «نورالایمان» در نمایشگاه قرآن اهواز/ تجلیل از نخبگان آزمون سراسری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه نورالایمان اهواز با برپایی غرفه‌ای در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت این استان علاوه بر عرضه محصولاتش از نخبگان قرآنی شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تجلیل می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از اتقان‌نیوز، همایش تجلیل از نخبگان قرآنی شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت امروز، 1 خردادماه‌ به همت مؤسسه نورالایمان کارون از ساعت 21:30 در موزه هنرهای معاصر جنب فروشگاه رفاه اهواز برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با برپایی دوازدهمین نمایشگاه قرآن وعترت در اهواز، مؤسسه نورالایمان با برپایی غرفه‌ای به ارائه محصولات و برنامه‌های قرآنی خود پرداخته و از علاقه‌مندان به حضور در ترم تابستان ثبت نام می‌کند.

حضور مؤسسه نورالایمان در نمایشگاه قرآن اهواز/ تجلیل از نخبگان آزمون سراسری

در راستای حمایت از کالای ایرانی و عملیاتی کردن شعار سال، مؤسسه نورالایمان به عرضه محصولات ایرانی از جمله نوشت‌افزارهای ایرانی ـ اسلامی پرداخته که مورد توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای بازدید از دوازدهمین نمایشگاه قرآن و همچنین مؤسسه نورالایمان اهواز می‌توانند تا 8 خردادماه به موزه هنرهای معاصر اهواز واقع در بلوار ساحلی جنب فروشگاه رفاه طبقه دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha